Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Milkaatjuh schreef:Meid,
je komt wel over als ieman die steeds ales met slaan oplost.
Een paard is een eerlijk dier, en werkt vaak net als een computer.
Ze doen wat er van je gevraagt word. Maak jij een fout zal je paard het ook fout doen. Als je paard een fout maakt zonder dat jij een fout maakt, kunnen er 2 opties zijn.
1. je paard begrijpt het niet
2. je paard is aan het etteren.
Optie 2: Als je paard aan het etteren is mag hij best een knal hebben. Maar...... Dan moet er zeker van zijn dat je paard aan het etteren is en het niet aan jou ligt.
Optie 1: Als je paardje het niet begrijpt zul je met slaan niks berijken. Ga terug naar de basis en begin weer opnieuw.
Als je paardje protesteerd en niet meer wil lopen, stap dan even af en loop er even naast. Jij kan dan even afkoelen en je paardje ook. Probeer het na 5 minuten opnieuw.
Als je alles alleen maar met slaan probeerd op te lossen, kun je over een week je paard weg doen want die doet dan niks meer voor je.
Een paard is een eerlijk dier en zal eerlijk zijn voor zijn baas. Mits het dier eerlijk behandeld word. Denk daar maar eens over na.
nickyu schreef:waarom word je nu eigenlijk boos?
je stelt zelf de vraag , en dan anders als eigenlijk bedoelt , zie vorige boze uitspatting , je komt uit een paarden familie dus je ouders ed hadden je het ook al kunnen vertellen
daarbij heb je op niet 1 reactie niet boos gereageerd of eigenlijk iedere keer ge agriteerd gereageerd
daarbij schijnt t probleem nu opgelost te zijn
dus waarom reageer je nu zo boos dan?

MissSisa"]
Daarom gingen jullie verder maar wat jullie willen lukt niet!!!
[/quote]
Vertel ons eens wat wij willen? Ik snap namelijk niet wat wij willen...![]()
[quote="MissSisa"]
Ik vroeg eigenlijk jullie hulp niet!!! Ik wilde alleen weten wat jullie doen als je paard niet luistert!!!
[/quote]
[quote="MissSisa schreef:En daarom luister ik niet omdat ik het op mijn eigen manier doe zoals ik het van iedereen(dat weten jullie wel wie dat zijn) moet doen.