Wat is er zo bijzonder aan de Rambo dekens?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is er zo bijzonder aan de rambo deken?Zit toch weinig verschil in een gewone en een rambo?

A. Rambo dekens zijn gewoon van beter matriaal, mij maakt het niet uit dat ze dan duurder zijn.
64 (68%)
B.Ik zou ook voor de goedkope deken gaan
29 (31%)

Totaal aantal stemmen: 93

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 09:57

Voor mij geen RAMBO meer! Zie mijn topic op vraag maar raak... Rambo niet waterdicht! Wie heeft dit ook gehad?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 10:03

Nee, nooit problemen gehad met Rambo dekens die niet water dicht zijn. Gewoon de fabriek een mailtje sturen, je hebt tenslotte garantie. Heb jaren Rambo dekens en vele anderen ook en dit probleem nooit gehoord. Misschien gewoon pech gehad, dat kan toch ook?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:51

TheSam schreef:
Voor mij geen RAMBO meer! Zie mijn topic op vraag maar raak... Rambo niet waterdicht! Wie heeft dit ook gehad?

Idd, ik denk echt dat je gewoon net even pech hebt, de meeste mensen gaan voor zo'n deken JUIST omdat deze het 99,99 % van de tijd niet laten afweten. Zelf heb ik met HH dekens een paar keer persoonlijk meegemaakt dat die waterdichte dekens toch doorlekken. Die zijn ook teruggegaan naar de fabriek en gewoon een nieuwe voor gekregen. Daar loopt ook iedereen mee weg: goede dekens, goede kwaliteit-prijs verhouding maar als je dat zelf meemaakt vertrouw je er gewoon niet meer zo op.

Daarom ben ik nu aan t kijken voor een rambo of een rhino voor als mijn paard dalijk op de wei staat, daar heb ik dan net iets meer vertrouwen in!

Maar niemand die mij de verschillende ervaringen met rambo vs rhino kan noemen? Of is het even goed? Want daar gaat het mij om Knipoog

Ook niemand ervaring met lange manen en de halve hals?

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:20

DinkeyGirl schreef:
Idd, ik denk echt dat je gewoon net even pech hebt, de meeste mensen gaan voor zo'n deken JUIST omdat deze het 99,99 % van de tijd niet laten afweten. Zelf heb ik met HH dekens een paar keer persoonlijk meegemaakt dat die waterdichte dekens toch doorlekken. Die zijn ook teruggegaan naar de fabriek en gewoon een nieuwe voor gekregen. Daar loopt ook iedereen mee weg: goede dekens, goede kwaliteit-prijs verhouding maar als je dat zelf meemaakt vertrouw je er gewoon niet meer zo op.

Daarom ben ik nu aan t kijken voor een rambo of een rhino voor als mijn paard dalijk op de wei staat, daar heb ik dan net iets meer vertrouwen in!

Maar niemand die mij de verschillende ervaringen met rambo vs rhino kan noemen? Of is het even goed? Want daar gaat het mij om Knipoog

Ook niemand ervaring met lange manen en de halve hals?

Ik heb de rhino tussen deken, zie antwoord hier elders in het topic Haha!

Die van mij rode rambo heeft aan het einde van de winter toch ietwat manen gesloopt, had ik niet verwacht maar goed, da's dan ook het enige nadeel van die dekens.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 08:23

Jij hebt ze dus allebei, vind je ze allebei even goed/sterk?

Ja ik las het Knipoog, op de vorige pagina stond ook een vraag van mij aan jou hihi

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:59

DinkeyGirl schreef:
Jij hebt ze dus allebei, vind je ze allebei even goed/sterk?

Ja ik las het Knipoog, op de vorige pagina stond ook een vraag van mij aan jou hihi

Hoi, sorry heb over die vraag heen gelezen, maar nee ik heb geen foto van die deken zo, misschien dat ik er van de week nog aan denk.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:03

Ben eigenlijk ook dik tevreden met mijn 2e hands HH deken. Patos staat 12/7 buiten, dus hij wordt wat minder intensief gebruikt dan een deken die dag en nacht regen moet doorstaan. Voor 30 euro gaat hij toch al twee winters mee en er is nog niets aan te zien.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:20

t Ligt er ook aan wat je paarden met hun dekens doen........ik heb een zo'n wiebeltrut waarbij alle dekens scheef zakeen - behalve de Rambo's.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 00:05

Eleonoor schreef:
Het is een groene met zilver randjes. Moet hem nog ontvangen, is ergens onderweg tussen Ierland en Nederland. Het is dus diegene zonder hals maar in de zwaarste/dikste uitvoering. Ben benieuwd.

YEs OK dan! hij is binnen. Hij ligt erg mooi op Pablo en de hals is hoger dan voorheen. Lekker warm, ligt weer als een huis! Moet nog even wennen aan de drie singels ipv de twee die er voorheen onder zaten. Maar zo heeft hij wel een warm buikje. Ben benieuwd hoe het mij verder gaat bevallen met het nieuwe model.

loeske87

Re: Wat is er zo bijzonder aan de Rambo dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:52

Weet iemand of de halsstukken van rambo dekens gevoerd zijn?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 00:00

Zie www.horseware.com voor alle info over deze dekens. Dacht het van niet voor de Amigo losse halsstukken. Voor de halsstukken van de rhino en Rambo staat op de site.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 00:05

loeske87 schreef:
Weet iemand of de halsstukken van rambo dekens gevoerd zijn?

De rode rambo wug plus wel

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 00:06

Mijn 3-jarige draagt momenteel een rambo van 13 jaar oud.
De deken is door het wassen wel dunner geworden en er zit nu een kleine scheur in, maar zolang gaan dekens van Pagony, HH ed absoluut niet mee. Ook de pasvorm is niet te vergelijken.
Voor de koudere periode ligt er inmiddels een nieuwe Rambo klaar!

Rambo's zijn in aanschaf duurder, maar doordat ze veel langer meegaan dan andere dekens zijn ze uiteindelijk goedkoper.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 00:08

Topic is twee jaar oud Clown

Inmiddels zijn mijn Rambo dekens ook twee jaar ouder, nu 8 jaar oud inmiddels, en ze voldoen nog perfect.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 00:33

Dit topic is al heel erg stoffig Knipoog Ik zet het op slot.