Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TheSam schreef:Voor mij geen RAMBO meer! Zie mijn topic op vraag maar raak... Rambo niet waterdicht! Wie heeft dit ook gehad?

DinkeyGirl schreef:Idd, ik denk echt dat je gewoon net even pech hebt, de meeste mensen gaan voor zo'n deken JUIST omdat deze het 99,99 % van de tijd niet laten afweten. Zelf heb ik met HH dekens een paar keer persoonlijk meegemaakt dat die waterdichte dekens toch doorlekken. Die zijn ook teruggegaan naar de fabriek en gewoon een nieuwe voor gekregen. Daar loopt ook iedereen mee weg: goede dekens, goede kwaliteit-prijs verhouding maar als je dat zelf meemaakt vertrouw je er gewoon niet meer zo op.
Daarom ben ik nu aan t kijken voor een rambo of een rhino voor als mijn paard dalijk op de wei staat, daar heb ik dan net iets meer vertrouwen in!
Maar niemand die mij de verschillende ervaringen met rambo vs rhino kan noemen? Of is het even goed? Want daar gaat het mij om
Ook niemand ervaring met lange manen en de halve hals?
Eleonoor schreef:Het is een groene met zilver randjes. Moet hem nog ontvangen, is ergens onderweg tussen Ierland en Nederland. Het is dus diegene zonder hals maar in de zwaarste/dikste uitvoering. Ben benieuwd.
loeske87 schreef:Weet iemand of de halsstukken van rambo dekens gevoerd zijn?

Ik zet het op slot.