Hmmm, nee, zou niet kunnen met mijn gevoel en waarde voor veiligheid. Ik zie wel degelijk de nut in van een goedgekeurde cap en dat ik die dan verplicht zou moeten dragen en dus geen hoedje op mag zetten in de Z is dan jammer. Eigenlijk meer omdat er zoveel onbenullige dingen 'tegen' een cap is gezegd in de topics die hierover gaan zou ik eigenlijk uit principe dus niet meer meetekenen voor jullie actie. Zoals ik eerder heb aangeven zal het resultaat in de ring toch echt moeten afhangen van de kwaliteiten van jou als ruiter en je paard, en echt niet moeten hebben van het wel of niet dragen van een hoedje.
En het overlijden van kinderen in Afrika vergelijken met het dragen van een hoedje, vindt je dat niet een beetje te ver gaan? Vergelijk het dan met de nieuwe wetgeving betreffende de afschaffing van het grijskenteken waarvoor ook half paardenwereld op de achterste staat. Beide acties, zowel voor de cap als grijskenteken zal niet echt gaan lukken.
Anoniem
Geplaatst: 05-10-04 15:59
En die chips dan, is dat misschien een redelijke vergelijking?
CGJ12
Geplaatst: 05-10-04 16:02
Tegen dit soort opstellingen kan ik bar slecht. Kromme tenen krijg ik er van.
Als er een groep sgw-ruiters bij me komt of ik een petitie wil ondertekenen om daar de bodyprotector vrijwillig te maken zal ik die met alle plezier ondertekenen. KLEINE MOEITE, GROOT PLEZIER.
De wereld zou er een stuk mooier uitzien zonder al die bemoeials die anderen hun wil opleggen zonder dat ze er zelf baat of last van hebben. BAH. En nu mis ik de KOTS-SMILIE Verrek hij is er weer........ toe dan maar.........
Laatst bijgewerkt door CGJ12 op 05-10-04 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Fitzroy
Geplaatst: 05-10-04 16:04
Ik heb idd een deja-vu. Zo fel als jij tegen de chipregeling was destijds, zo zijn wij tegen de verplichte cap regeling. En omdat jij toen zo fel was had ik er toen ook mijn buik van vol Zelfde situatie ....
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 05-10-04 16:16
Het is nogal een welles/nietes-spelletje aan het worden. Er wordt weinig nieuws aangedragen en er is recentelijk nog een topic over geweest. Vandaar een slotje.