Management en Paardenhouderij Dronten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:16

Tjonge.. wordt nog eens druk op school met bokkers!!

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:04

hallo allemaal

Ik ga volgend jaar ook studeren aan de cah Paardenhouderij en management!
Ik heb al bericht gehad dat ik op de campus mag..
Hebben jullie die lijst gezien wat je mee moet nemen in de kenningsmakingsweek jee wat zijn ze van plan zeg!!!
Scheve mond

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:19

trouwens.. wie zoekt er nog een kamer en wil met een jongen 2 kamers huren in een boerderij in Harderwijk. Een vriend van mij gaat studeren aan de Stoas en heeft nu een kamer gevonden voor 2 personen E275,-

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 12:46

Ik ben geinteresseerd in elke kamer die ik kan krijgen Haha! Maaruh, Harderwijk? Is dat niet een heel eind van Dronten vandaan???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:33

Het is een flink eind met de bus ja, maar op zich wel een aardige verbinding geloof ik, gaat eens in het uur... Ik zou toch liever voor iets dichterbij gaan als dat lukt...

Iris, een hele hoop, geniet er maar van Haha!

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:11

ja dat ga ik ook zeker doe Maya lijkt me een erg goede gelegenheid om de rest van de studenten te leren kennen

Tja over die kamer ik weet ook niet of het te ver weg is,je kan het altijd proberen de eerste tijd en ondertussen verder kijken want het is toch al eind juli....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:41

Ach… je moet een beetje mazzel hebben, maar over het algemeen lukt het toch wel. Ik heb euh… twee jaar terug mijn kamer pas in augustus gevonden (toen ging ik ook pas zoeken Haha! ) Had in alle lokale kranten advertenties geplaatst, en toen werd er gebeld, en ik op bezoek, en zo kwam ik in het kleinste achterafhoekjekamer terecht in een studentenhuis, maar heb er 3 nachten geslapen, en toen kon ik alweer doorschuiven naar een grotere kamer Haha!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:18

harderwijk is ongeveer 40 min met de bus, de bus stopt wel voor school. de bus gaat 1 x in het uur.. op zich wel te doen! siempje reist elke dag nog veel verder...

iris het wordt echt leuk!! heb er echt nu al zin in!!! voor mij begint het een weekje eerder!!

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 09:40

Hoi Iris, ga je de 3 of de 4-jarige opleiding doen?

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 11:34

Hoi Daphne ik ga de 3 jarige opleiding doen.
wie weet er allemaal al welke kamer je hebt op de campus?? Ik zit dacht ik in 3103..

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 09:49

Oh gezellig, al weer een Bokt-klasgenoot erbij...Haha! Volgens mij zit zo onderhand de hele klas al hier Knipoog

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:14

Wow, dat zijn behoorlijk wat mensen die volgend jaar naar Dronten gaan Bloos!
Ik dus inderdaad ook, ik had nog niet eerder gereageerd omdat ik op vakantie was (moet ook gebeuren Haha! )
Ik ga de verkorte opleiding doen, en heb uiteindelijk besloten om toch op de campus te gaan wonen. Ik wilde het eigenlijk niet, maar na lang wikken en wegen heb ik besloten om het het eerste jaar wel te doen, het likt me wel zo makkelijk. Bovendien schoot het niet echt op met het vinden van een kamer in Dronten, dus een beetje wanhopig werd ik ook wel Bloos Ik heb inderdaad ook een bevestiging en kamernummer gekregen. Welke kamernummers hebben de andere campusbewoners?
Mijn paard gaat ook mee naar Dronten, maar gaat niet op het nieuwe paardencentrum staan. Ik ga bij Cornelie op stal staan, aan de Roodbeenweg. Goed te doen met de fiets vanaf de campus en lekker rustig (totdat ik er kom te staan Schijnheilig Haha! )
Ook heb ik me wel aangemeld voor de USRAweek, lijkt mij gezellig om bij een studentenvereniging te gaan Dat weekje werken ga ik niet dood aan hoor Knipoog
Ik ben erg benieuwd naar de KMC-week, heb er wel zin in! Alleen heb ik nog geen spullen met het thema cowboys/indianen, dat wordt nog even hard op zoek gaan
Laatst bijgewerkt door tequila op 01-08-04 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 10:31

tequila schreef:
Wow, dat zijn behoorlijk wat mensen die volgend jaar naar Dronten gaan Bloos!

Ja idd! Even op een rijtje:

De 3-jarige opleiding:
- Magic1
- Pytje
- Iris84
- Tequila
- Daphne18

De 4-jarige opleiding:
-Gertruud1984

Silvia1985 komt ook, alleen heeft niet gezegd of ze 3 of 4 jaar doet Lachen

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:45

wat was het thema van de KMC precies, jullie hebben netjes een brief gehad en ik weet het niet eens (ben waarschijnlijk in slapa gevallen tijdens een vergadering ofzo) moet namelijk ook nog ff een outfit bij
elkaar verzamelen!!

tequilla wat leuk dat je de UW gaat doen!!! goeie keuze! daar zal je me ook wel tegen komen want woensdag en donderdag kom ik daar heen met nog een paat gezellige mensjes!!

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 13:35

Volgens mij is het thema Cowboy's en Indianen, tenminste, daar moeten we kleren voor meenemen Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:47

Ik kom zondagavond al bij KMC-week. En jullie?
En diegene die op de campus gaan... welk kamernummer hebben jullie?
Ik heb 6108.
Wat voor kleren nemen jullie mee? Ik heb al zo'n band met een veer eraan... Maar ik weet niet wat ik nog meer moet aan doen, als indiaan... hebben jullie nog ideeen??
Wel leuk dat er zoveel bokkers naar Dronten gaan! OK dan! Haha!

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:58

miseryfox schreef:
tequilla wat leuk dat je de UW gaat doen!!! goeie keuze! daar zal je me ook wel tegen komen want woensdag en donderdag kom ik daar heen met nog een paat gezellige mensjes!!

Ja, ik wil me ook graag aansluiten bij een studentenvereniging, lijkt me wel zo gezellig Leuk dat je komt, dan zien we elkaar vast wel OK dan!

Ik kom ook de zondagavond al, anders mag ik maandagochtend wel heel vroeg vertrekken met alle files Haha! Ik heb trouwens kamernummer 2003. Weten jullie misschien de afmetingen van de verschillende categoriën kamers? Want ik wil graag weten hoe groot(of klein Schijnheilig ) mijn kamer is Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:15

Categorie:
A: ? met eigen douche/toilet
B: ? met eigen douche/toilet
C: 12 m2 met gezamelijke douche/toilet
D: 9 m2 met gezamelijke douche/toilet
E: 7 m2 met gezamelijke douche/toilet

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:38

Jee, ben ik de enige die de vierjarige ga doen?

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:44

tequila jij hebt echt een super grote kamer!!!

ik ben er zondag ook al.. verwacht natuurlijk wel dat jullie je netjes komen voorstellen bij mij Haha!
Mijn naam staat op de pet dus ik ben wel herkenbaar!!!

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:00

miseryfox schreef:
tequila jij hebt echt een super grote kamer!!!

ik ben er zondag ook al.. verwacht natuurlijk wel dat jullie je netjes komen voorstellen bij mij Haha!
Mijn naam staat op de pet dus ik ben wel herkenbaar!!!

Ja? Ik weet wel dat hij categorie A is, maar ik weet de afmetingen niet Bloos Jij wel? Mijn ouders zijn namelijk erg benieuwd waar ze voor gaan betalen Haha! Van Magic1 begreep ik al dat er een eigen douche en toilet inzitten, erg luxe Bloos

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:10

jee ik zit maar in categorie d heb kleine kamer maar ja is maar voor 1 jaar!! ik moet ook hard gaan zoeken voor dat thema heb hier ook nix liggen hmm ff rond gaan vragen.
Ik kom zondagavond ook met fiets en al...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:02

Jaaaaaaaaaaaaa, ik krijg een bokker op stal Haha!
En tequila, ik kom elke dag langs de school met de auto op weg naar stal dus meerijden kan altijd.

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:34

tequila, ik durf echt geen afmetingen te zeggen.. ben zo slecht in schatten maar het zal rond de 14 m2 liggen denk ik.. maar pin me er niet op vast.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:33

cornelie schreef:
Jaaaaaaaaaaaaa, ik krijg een bokker op stal Haha!
En tequila, ik kom elke dag langs de school met de auto op weg naar stal dus meerijden kan altijd.

Dat klinkt aantrekkelijk OK dan! Ik zal het in gedachte houden, ik heb zelf ook een auto, maar carpoolen is nooit verkeerd! Ik waarschuw je alleen wel vast: ik ben altijd lang aan het tutten met Tequila Haha! Schijnheilig