Wachten met handelaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:40

En dat klopt dus niet....als je al eerder belangstelling van iemand gehad had, had je dat rustig afgewacht, en haar niet naar een handelaar willen brengen.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 12:41

Verward Dat klopt wel. Ze had alleen een tijdje niet gereageert dus ik dacht dat ze geen interesse meer had. Maar net liet ze weten dat ze dat nog wel had.
Klopt dus wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:45

Dat is nou toevallig zeg!
Het komt alleen de geloofwaardigheid niet ten goede .

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 12:47

Da's dan helaas. Ik kan d'r ook niets aan doen. Jullie geloven me toch al niet dus de geloofwaardigheid was hier toch al 0,0

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:47

Als ze lang niks van zich heeft laten horen, heeft ze haar kans verspeeld...
Maar lamerade...ze wil meer betalen dan Kim

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 12:50

Ik snap echt niet waar jullie je allemaal mee bemoeien....
Ze is nog altijd van mij, bij mij gaat het zo dat degene die eerder reageert ook als eerste mag beslissen en mag komen kijken enzo. Geld maakt me echt niets uit.

Maar als ik zo lees dat ze Appie toch gewoon als Penny actie koopt (ik ben blond maar zo blond nou ook weer niet dat ik niet weet dat er in de huiskamer gigantisch over mij geroddelt wordt....)
Weet ik niet of ik dat wel wil, ik verkoop haar niet voor de lol!
Dat meisje was gewoon eerder, punt uit.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:53

Roddelen is achter iemands rug om, de huiskamer is openbaar, je kunt dus zelf alles nalezen en je mening er over geven.
Ik heb trouwens liever iemand die een pony als "penny-actie" koopt, dan iemand die een oude dampige pony naar een handelaar doet om dat ze te beroerd is om haar verantwoordelijkheid tov de pony te nemen Lips are sealed

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:53

dnek niet dat dat de bedoeling is van GK, ze is echt goed hor voor haar paarden...

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:55

xxappiexx schreef:
Er is al een ander meisje dat ook interesse heeft. Zij was eerder dan Kim dus als ze graag eens wil komen kijken mag zij eerder komen, da's wel zo eerlijk. Ik laat het wel weten als het niks wordt.

Zo, dat is toevallig, dat die juist nu weer iets van zich laat horen... Pling

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:55

Liever toch maar naar een handelaar dus als het moet dan de pony verkopen aan Kim, want die geeft geen barst om die pony, die wil gewoon lollig zijn Verward Je roept deze reacties over jezelf af, xxappiexx, misschien moet je je eens af gaan vragen wat dat over jou zegt....

En wat is er niet-Penny aan een pony redden? Knipoog Haha!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 12:56

Dat zal ook echt wel, dat weet ik! Maar dat meisje was gewoon eerder..kan ik d'r wat aan doen!
En ook zij beloofd een goed huis.

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:58

ben benieuwd hoe dit afloopt Haha!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 12:58

Justy je snapt me niet. Ik heb dat topic plussies 11 in de huiskamer ook wel gelezen. Daar wordt gedaan alsof het een grote grap is en dat ik barslecht voor m'n pony ben. Zij red die pony helemaal niet als zij haar zou kopen, want er zijn ook nog andere mensen die interesse hebben.
Ze zou dus nog niet naar een handelaar gaan.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:59

xxappiexx schreef:
Dat zal ook echt wel, dat weet ik! Maar dat meisje was gewoon eerder..kan ik d'r wat aan doen!
En ook zij beloofd een goed huis.

Als ik het goed begrijp, heeft dit meisje een hele tijd niets van zich laten horen, je bent haar niets schuldig en je bent vrij om de pony aan gijsenkim te verkopen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:01

Je weet natuurlijk wel heel, heel zeker dat het hier geen fantasie-pony betreft he? Want als dat zo is, dan doet Kim voor niks haar best namelijk.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:05

xxappiexx schreef:
Justy je snapt me niet. Ik heb dat topic plussies 11 in de huiskamer ook wel gelezen. Daar wordt gedaan alsof het een grote grap is en dat ik barslecht voor m'n pony ben. Zij red die pony helemaal niet als zij haar zou kopen, want er zijn ook nog andere mensen die interesse hebben.

Ik snap je wel, maar ik doel op het laatste stukje uit de post waar ik op reageerde ( Verward jaja Tong uitsteken ). Je schreef dat je je pony toch niet wilde verkopen als het allemaal maar een grote Penny-actie was, en ik trek daar de volgende conclusie uit: Als het meisje toch geen interesse blijkt te hebben verkoop je hem toch niet aan Kim want die wil alleen maar lollig doen. Dan maar naar de handelaar.

En wat dat 'geroddel' over jou in HK betreft: Misschien moet je iets 2 keer lezen voordat je uit je vel springt Knipoog

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 13:09

nee, idd je snapt me niet Tong uitsteken
Dat meisje was eerder dan GK, als zij geen interesse heeft dan neem ik wel weer contact op met GK, die was gewoon 2de. De handelaar is echt het laatste waar ik haar heen wil doen. Maar dat wordt toch niet geloofd.

En wat betreft dat topic in de huiskamer, ik heb dat wel meerdere keren dan 2x gelezen en ik vind het nog steeds niet leuk dat er daar gezegd wordt dat alles bij mij om geld draait en ik geen dierenvriend zou zijn. Dat jullie blij zijn dat GK haar koopt want dan is ze tenminste bij mij weg alsof ik haar mishandel ofzo....neej echt. IK zie dat dus anders als jullie blijkbaar.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:11

xxappiexx"]
[/quote]

Bullsh*t :

[quote="xxappiexx"]
Wat vinden jullie moet ik echt nog langer wachten met de handelaar?
Zodat ik eindelijk op zoek kan gaan naar een leuk jonger paard waar ik ook mee vooruit kan? Ik ben het rondrijden in de bossen namelijk meer dan zat.
[/quote]

[quote="xxappiexx"]
Als ik haar zou houden kan ik geen ander paard kopen. Dan zit ik dus met haar te kijken terwijl er voor mij de lol van af is.
[/quote]

[quote="xxappiexx"]
Maar ik heb m'n besluit al lang genomen. Binnenkort laten we een handelaar komen of gaan we er naar toe.
[/quote]

Oh ja, en dan nog een leuke:

[quote="xxappiexx"]
Ik kan me geen 2 paarden veroorloven
[/quote]

[quote="xxappiexx schreef:
Er staan hier nu al 3 pony;s, dat is eigenlijk al te veel.

Alle quotes zijn na te lezen in dit topic trouwens

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 13:17

Ja en? Gefiliteert met je "ondekking"!

dat ik nog niet naar een handelaar ga klopt en dat mijn besluit vast staat als deze mensen die interesse hebben getoont haar geen van allen haar kopen/krijgt klopt ook.
Er staan hier idd 3 pony's, waarvan er 1 van mij is. Voor de rest hoef ik niet te zorgen want die zijn niet van mij. Dus die laatste 2 quote's staan d'r voor niks....

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:18

Mensen zijn blij dat Kim haar koopt omdat ze dan niet in het handelaars-circuit terechtkomt met alle nare gevolgen voor de pony van dien. Heeft niks te maken met of jij wel of niet goed voor haar zorgt.

En je kunt je misschien wel voorstellen hoe dit overkomt? Meisje wil nieuw paard, moet van oude pony af. Krijgt hem niet verkocht, dus vraagt of het misschien slim zou zijn hem naar een handelaar te brengen. Antwoord is een unaniem 'nee'. Meisje ziet handelaar ook niet zo zitten. Bokker die handelaar niks vindt in dit geval biedt aan de pony te kopen, daar wordt ook een beetje om gelachen omdat het erg veel lijkt (let wel: LIJKT) op een pony die van de slacht gered moet worden. Meisje is beledigd over reacties en doet 'lekker puh' naar bokker die pony wilde redden.
Jij mag dat gerust anders zien, natuurlijk, maar zo komt het verhaal over. Knipoog

meloentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:19

als er niet snel een nieuwe eigenaar zou reageren, DAN zou ze snel een handelaar laten komen. en aangezien ze nu 2 eventuele eigenaren op het oog heeft (als GK het serieus neemt) is die handelaar nu even op de achtergrond en kan ze zich wat meer op 2 mogelijke eigenaren richten. dus ik snap niet waarom jij billy nu alles op een rijtje probeert te zetten?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:19

Nogmaals, waarom ga je niet op het bod van gijsenkim in, de pony krijgt een goed tehuis, en dat meisje heeft haar eerste kooprecht allang verspeeld Verward

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 13:22

Justy, ik doe niet "lekker puh" naar GK. Ik vind het hartstikke fijn dat zij mij dit aanbod heeft gedaan! Maar zij was de 2de die serieus interesse toonde dus mag degene die haar voor was eerder komen kijken dan haar.
Dat is toch logisch of niet dan? Als degene die eerder dan GK was haar toch niet wil kopen neem ik contact op met GK. Dit vind ik niet meer dan normaal.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:22

Gijsenkim is absoluut serieus, maar ik begin steeds meer aan Kelly te twijfelen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 13:24

GK is ook serieus, dat weet ik. En ik ga ook serieus op har aanbod in als degene die eerder reageerde haar niet wil. Dat je aan mij twijfelt zal mij een zorg zijn.
Ik geloof ook niet iedereen, dus dat hoef jij ook niet. Als heb je het wel aan het verkeerde eind.
Laatst bijgewerkt door xxappiexx op 02-07-04 13:25, in het totaal 2 keer bewerkt