Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je roept deze reacties over jezelf af, xxappiexx, misschien moet je je eens af gaan vragen wat dat over jou zegt....
xxappiexx schreef:Dat zal ook echt wel, dat weet ik! Maar dat meisje was gewoon eerder..kan ik d'r wat aan doen!
En ook zij beloofd een goed huis.
xxappiexx schreef:Justy je snapt me niet. Ik heb dat topic plussies 11 in de huiskamer ook wel gelezen. Daar wordt gedaan alsof het een grote grap is en dat ik barslecht voor m'n pony ben. Zij red die pony helemaal niet als zij haar zou kopen, want er zijn ook nog andere mensen die interesse hebben.
Ze zou dus nog niet naar een handelaar gaan.
jaja
). Je schreef dat je je pony toch niet wilde verkopen als het allemaal maar een grote Penny-actie was, en ik trek daar de volgende conclusie uit: Als het meisje toch geen interesse blijkt te hebben verkoop je hem toch niet aan Kim want die wil alleen maar lollig doen. Dan maar naar de handelaar.

xxappiexx"]
Ze zou dus nog niet naar een handelaar gaan.
[/quote]
Bullsh*t :
[quote="xxappiexx"]
Wat vinden jullie moet ik echt nog langer wachten met de handelaar?
Zodat ik eindelijk op zoek kan gaan naar een leuk jonger paard waar ik ook mee vooruit kan? Ik ben het rondrijden in de bossen namelijk meer dan zat.
[/quote]
[quote="xxappiexx"]
Als ik haar zou houden kan ik geen ander paard kopen. Dan zit ik dus met haar te kijken terwijl er voor mij de lol van af is.
[/quote]
[quote="xxappiexx"]
Maar ik heb m'n besluit al lang genomen. Binnenkort laten we een handelaar komen of gaan we er naar toe.
[/quote]
Oh ja, en dan nog een leuke:
[quote="xxappiexx"]
Ik kan me geen 2 paarden veroorloven
[/quote]
[quote="xxappiexx schreef:Er staan hier nu al 3 pony;s, dat is eigenlijk al te veel.