Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:38

Gail schreef:
Nee natuurlijk niet want we willen geen dekbed!!

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij koopt, ik vind het alleen flauw om het spul zo af te kraken op de prijs, terwijl - al met regelmaat gezegd - er genoeg andere dure of duurdere merken zijn. IK vind de dekjes geweldig, als een ander ze te duur vindt kooptie ze lekker niet. Klaar toch?

hehe, dan maak ik voor jou een dun dekje.. van alleen de dekbedhoes Knipoog maar die zijn wel duurder, want die is speciaal voor jou gemaakt Knipoog
Sorry, een hoop gekheid. Ben er zelf helemaal niet voor om te betalen voor een merk. Maar als het goed spul is, waar ik niet over kan oordelen, heb er namelijk nooit mee gereden, heb ze nog nooit in het echt gezien zelfs, nja, dan kan ik me voorstellen dat iemand ze koopt en er een hoop lol van heeft. En tja, daar gaat het toch om?
Daarbij nog ff een vraagje.. hebben ze die Anky-pads ook in maatje shetland?

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:45

Mij bevallen de Anky dekjes ook super, onder een KN zadel. Ik heb gisteren mijn tweede gekocht omdat ze me goed bevallen en bij mij niet schuiven. Daarbij vind ik ze ook gewoon mooi. En dat er toevallig ANKY op staat, tja...soit. Als er een ander merk op stond of merkloos dan had ik hem ook gekocht.
Een polypad bijvoorbeeld vind ik te dik, maar daar betaal je nog meer voor. 50 euro vind ik nog wel kunnen voor iets wat ik veel gebruik. Ik zag gisteren btw een dekje van Eskadron, kreeftkleur met zwarte bies, ook suede maar 81.95 euro. Nee, dat wordt mij wel te gortig.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 10:58

zo nou een hoop reacties, heb niet alles gelezen Bloos maar wel een hoop, en weet nu iig wat een hoop van jullie ervan vinden.....bedankt allemaal maar ik blijf toch echt bij mijn standpunt.....ik vind de anky dekjes niks.....maar dat moet iedereen verder voor zich weten....

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:14

Anoukie schreef:
Dat geldt net zo hard voor Pikeur, Eskadron, Kentucky etc.

Ik vind Anky niet voor deze merken onder doen. De dekjes zijn echt revolutionair, zo ook een hoop kleding.

Hoor je mij zeggen dat ik Anky onder vind doen voor die merken? Ik heb echt wel mijn eigen voorkeuren maar dat geldt dus voor ieder ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:02

Ik vind hier juist de anky fans heel fel uit de hoek komen.

ik vind een anky dekje niet mooi, niet omdat het te duur is, omdat er anky opstaat, maar ik hou gewoon niet van die erg dikke dekbedden.
Ook niet van andere merken, die dat hebben.

Is gewoon smaak, heeft niks met anky producten afkraken te maken
Komt anky met een dunner model, ben ik misschien de 2e (sjuimpje ben ik nooit voor Haha! ) die het koopt Lachen

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:12

Ik vind de dekjes van Anky wel mooi om te zien op zich, maar ze zijn zeker niet revolutionair omdat er naar mijn mening over teveel dingen (dikte, pasvorm schoft, ga zo maar door) gewoon nog niet goed nagedacht is. Anky komt vast wel een keer met een verbeterde versie waarin deze aandachtspunten wel verwerkt zijn, en als de prijs dan nog een beetje te doen is zal ik ze een keer in overweging gaan nemen. Maar voorlopig vind ik dat er veel eenvoudigere goedkopere dekjes zijn die net zo goed zweet opnemen, beter onder het zadel passen, betere pasvorm hebben en dus voor het echte trainingswerk gewoon veel beter zijn.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:12

Ik vind het zo leuk dat ze een keer andere kleuren hebben. Maar ze zijn inderdaad erg duur. Misschien koop ik er nog één, maar dan moet ik er wel helemaal verliefd op zijn.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:15

De materiaal keuze is wel revo hoor
Ik ga binnenkort even mailen of ze daar ook geen zweetdekentjes van kunnen maken, lijkt me echt jè van het.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:34

rebeltje schreef:
Naja tis maar wat j duur vind. Voor een eskadron dekje ben je al snel meer kwijt..

ben ik helaas niet met je eens... ik heb bijna alleen maar dekjes van eskadron en zijn nog nooit boven het anky-kreng uitgekomen qua prijs...

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:36

Ididit schreef:
ben ik helaas niet met je eens... ik heb bijna alleen maar dekjes van eskadron en zijn nog nooit boven het anky-kreng uitgekomen qua prijs...

oke maar je hebt gelijk ze zijn er wel Knipoog Bloos

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:39

Sjuimpje schreef:
De materiaal keuze is wel revo hoor

Ik blijf erbij dat de marketing nog het meest revolutionair is, ze hebben het zo voor elkaar dat het lijkt alsof je er niet bijhoort als je niet zo'n ding hebt en een geheel eigen niche in de markt gecreëerd voor zichzelf. Daarvoor dus wel petje af...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:42

Ik zelf ben qua paarden niet zo modebewust en heb het pad dus niet Haha! Maar ik begrijp de drukte niet waarom mensen het wel of niet kopen, moet iedereen lekker zelf weten Haha!

Het enige klote van dit Anky gebeuren vind ik: Dat ik zelf dit niet had uitgevonden, want dan stroomt het geld wel binnen Haha!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:45

Ik vind het raar dat die pads zo'n veelzijdigheids vorm hebben, ofja vorm, ik vind ze horizontaal te breed en verticaal te kort, dat vind ik wel jammer. Anders had ik ze heel mooi gevonden.

Dickie schreef:
Ik blijf erbij dat de marketing nog het meest revolutionair is, ze hebben het zo voor elkaar dat het lijkt alsof je er niet bijhoort als je niet zo'n ding hebt en een geheel eigen niche in de markt gecreëerd voor zichzelf. Daarvoor dus wel petje af...

Denk je dat ze daar zelf bewust voor gezorgd hebben? Eerder de hippe ruiters denk ik?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 23:02

Er is absoluut niets mis met de marketing,
maar het product is ook uniek.
Dat zeg ik echt niet omdat het van Anky is. Neem dus die pads: De buitenlaag is niet helemaal nieuw. Dat suede achtige lookje had Eskadron volgens mij al eerder. De binnenzijde is echter afgewerkt met materiaal wat nog niet eerder toegepast is, die maakt de pad onslijtbaar, zeer snel drogend en ook nog eens anti-schurend.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:04

En hoezo vinden jullie m dik???? Of heb ik zo'n dik achterwerp dat ik ze al geplet heb ofzo?? Knipoog

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:24

ze kunnen misschien wel dik zijn, maar ze zijn wel heel soepel, daarnaast is het een ware concurentie strijdt op dit moment, alle merken komen met nieuwe materialen.

anky reed voor dat deze dekjes uitgevonden werden ook met pads, vandaar dat ze waarschijnlijk opgenomen zijn in het assortiment van anky, maar dan van nieuwe materialen.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 10:45

Gail schreef:
En hoezo vinden jullie m dik???? Of heb ik zo'n dik achterwerp dat ik ze al geplet heb ofzo?? Knipoog

Als je ze vergelijkt met andere dekjes zijn ze toch wel een stuk dikker idd......
Neem nou een gewoon simpel HH dekje en een Ankypad.....dan zie je het verschil in dikte toch wel?
En niet iedereen houd van dikke dekjes, kijk tuurlijk hij moet wel iets dikker zijn dan een simpele theedoek ofzo maar ik vind die Anky pads idd ook weer een beetje overdreven

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:10

Ik vind zelf de polypads echt te dik. Ik verdedig Anky spullen overigens niet fel, maar de kwaliteit is echt goed, de kleding is leuk, modern en innovatief dus waarom zo negatief? Waarom ben je trots op een jasje waar Pikeur op staat en waarom moet je het Anky logo van je dekje afslopen en wil je geen jas aan omdat er Anky opstaat Verward ? Ik begrijp het gewoon niet.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:19

Anoukie schreef:
Ik vind zelf de polypads echt te dik.

Weet je ook dat ze er in drie verschillende diktes zijn? Ik heb zelf overigens de dunste variant.

Als Anky zadelvormige pads zou verkopen, dan zou ik die ook best willen proberen. Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:40

Anoukie schreef:
Ik vind zelf de polypads echt te dik. Ik verdedig Anky spullen overigens niet fel, maar de kwaliteit is echt goed, de kleding is leuk, modern en innovatief dus waarom zo negatief? Waarom ben je trots op een jasje waar Pikeur op staat en waarom moet je het Anky logo van je dekje afslopen en wil je geen jas aan omdat er Anky opstaat Verward ? Ik begrijp het gewoon niet.

ik wil er geen groot logo op hebben. Niet van Anky, niet van Pikeur, niet van HH. Op mijn witte pad zit een bescheiden logo, dus die heb ik braaf laten zitten, op de bruine heb ik hem er wel afgesloopt.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:48

ik vind ze echt gaaf, ik heb nu een turqoise en witte en binnekort krijg ik een zwarte en een bruine. ze liggen geweldig, alleen wat ik raar vind dat ze te kort zijn ja, en anky dan Verward dat heeft zij dan toch ook, maja... ik vind het er wel luxe uitzien en dat logo erop?? dat vind ik gewoon gaaf!!!
en de kwaliteit is suuuuper goed!!! goede zweetopname, en goede ligging. ik kan mn dekjes goed de kamer intrekken, zonder dat ze weer terugschuiven

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 10:49

maar rijd anky zelf ook met haar eigen dekjes of niet???? heb het eigenlijk nog nooit gezien...misschien omdat ik er niet op let hoor....

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:56

nee, want volgens mij..... zijn die dekjes wel toegestaan op wedstrijden? ik dacht van niet! nou ja en misschien ook wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:58

Alle dekjes zijn op wedstrijden toegestaan
Misschien dat anky zo'n dik ding niet mooi vind Haha! Knipoog

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:06

De Anky dekjes zijn gewoon toegestaan op wedstrijden!! Anky rijdt op wedstrijden met het schabrak met geborduurd sponsor logo. Normaal gesproken rijdt ze clinics en thuis wel met de pads!!