ervaringen met piaffe ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:22

magic1 schreef:
Die harry's horse chaps hebben ze in verschillende kleuren he..die zijn leuk! En die spijkerrijbroek is ook leuk!! IK vond zelf die andere leuker hoor... maar het is weer eens wat anders dan zo'n gewone rijbroek Knipoog

Ja maar ik heb m toch maar in gewoon bruin genomen. Vond de lichblauwe ook wel mooi, maar bruin staat beter bij m'n schoenen.
En bij divoza zijn ze 24,50, bij piaffe 17,95!
Scheelt een hoop!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:23

Waarom mail je dan? Hoef je ze dan niet te betalen? Verward

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:24

Zo alles is daar echt goedkoper! Ik zag handschoentjes staan, die ik ook heb. IK heb er 11 euro voor betaald en daar zijn ze maar 7 euro!!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:25

En bruin is idd wel handiger ook, dat staat overal bij Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:26

magic1 schreef:
Waarom mail je dan? Hoef je ze dan niet te betalen? Verward

Ik heb gemaild omdat het product dat ik heb besteld makkelijk in een enveloppe past, dat is dan 2,25 verzenden ong. Maar nu betaal ik de pakketpost (5,50) voor iets wat helemaal niet met de pakketpost moet maar makkelijk in een enveloppe kan. Dus vandaar Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:28

magic1 schreef:
Zo alles is daar echt goedkoper! Ik zag handschoentjes staan, die ik ook heb. IK heb er 11 euro voor betaald en daar zijn ze maar 7 euro!!

Ze zijn met sommige dingen wel goedkoper idd. Ik heb net een watertrens van Imperial Riding gekocht voor 11,34 van 11.5 cm. En ik was opzoek naar een 11 cm, hadden ze bij de desbetreffende ruitersportzaak niet dus toch maar die 11.5 cm genomen. Kijk ik op de website van Piaffe ruitersport hebben ze daar wel een watertrens 11 cm voor 3,95! Jammer dat 'ie vernikkeld is...

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:28

O op die manier!! Zal er op letten als ik iets bestel! Zelfs een rijbroek past door de brievenbus, als je 'm heel plat opvouwd, zeiden ze op het postkantoor tegen mij! Knipoog

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:44

magic1 schreef:

Piaffe is met heeel veel dingen stukken goedkoper

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:03

Hier nog iemand die erg tevreden is over Piaffe

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 21:12

Citaat:
En Samantha23.. Hoe weet je dat je ook dingen kunt bestellen die niet op de site staan? En zijn die dan ook goedkoper dan ergens anders?
Je kan ze mailen, en vragen of ze het gene wat je wilt ook kunnen bestellen. Het is dan ook vaak goedkoper dan bij divoza.

Ik heb ze gevraagd of ze een dikke kneveltrens hadden in de maat 13.5. Heb nog geen reactie gehad helaas.
Nu is het wel zo dat ik niet eerder iets bestel dan dat ik de exacte prijs weet. Die verzendkosten zijn inderdaad vrij hoog, maar als ik anders iets ver weg moet halen, dan laat ik het liever versturen. De auto kun je er ook niet voor laten rijden vaak.
Wel vind ik het jammer aan alle webwinkels dat je de spullen niet even kunt zien, voelen, enz. Knipoog Dit geldt niet alleen voor paardenspul, maar ook voor andere dingen. Heb ook nog nooit iets bij een webwinkel besteld.
Maar op de website van Piafferuitersport stond iets wat ik wel interessant vond (maar niet direct nodig heb), aangezien de meeste reacties positief zijn, ga ik het misschien wel bestellen in de toekomst.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:00

Ik heb via een pb gereageerd op de vraag over de kneveltrensen.
Ik heb het vanmiddag gedaan.
Ik hoop dat er iets voor je bij zit.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 08:54

Ik heb inderdaad reactie gekregen, bedankt. (twijfel over wel of niet doen is nog niet weg Knipoog

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:13

Nou ik heb woensdagavond ook maar een bestelling gedaan!

Direct het geld overgemaakt dus ik hoop dat ik nu snel alles in huis heb.
Vooruitbetaling zou sneller gaan als per automatische incasso heb ik begrepen dus ik hoop dat het inderdaad zo is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:32

Ik heb ook wat besteld bij hun en binnen 3 dagen had ik het binnen
Ben dus wel tevreden Haha!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:38

ik ga nog misxchien een halster bestellen moet nog kijken... moet je daar vooruit betalen?

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:41

Ik heb maandagavond iets besteld en meteen geld overgemaakt. Ik heb het nu net in huis gekregen. Ik ben er tevreden mee maar het had wel iets sneller bezorgt mogen worden Bloos

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:45

springlady schreef:
ik ga nog misxchien een halster bestellen moet nog kijken... moet je daar vooruit betalen?

Kan...hoeft niet persee...

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:26

_Michelle_ schreef:
Ik heb maandagavond iets besteld en meteen geld overgemaakt. Ik heb het nu net in huis gekregen. Ik ben er tevreden mee maar het had wel iets sneller bezorgt mogen worden Bloos

Van wat voor bank naar wat voor bank moest je het geld overmaken? Dat verschilt namelijk nogal van 1 dag tot 5 dagen. Als het bij jou afgeschreven is, betekent dat niet automatisch dat het er bij Piaffe al op staat dat kan nog wel een paar dagen duren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:42

ik vind dat dat best snel is bezorgd, je kunt ookmoeilijk elke dag met een pakketje naar het postkantoor gaan ipv van een paar dagen wachten en dan meerdere verzenden

mariellexxx

bestelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:39

ik heb een frontriem, een leren halster en een paar lekkere sokken besteld, het is nu zo ongeveer 2 kleine weekjes geleden en ik wacht vol spanning af! *LOL* ik vind het een erg overzichtelijke site met erg scherpe prijzen, dit is overigens mijn eerste besteling en ik denk dat als alles goed binnen is dat ik er wel vaker te vinden ben! ik ga betalen via rembours, en als ik er niet ben haal ik het op bij het postkantoor! Weet iemand toevallig waar deze winkel is? het zal wel op de site staan, maar ik ben erg lui Knipoog THANKS in iedergeval!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:42

Ik ga denk ik ook wat bestellen!
Ook sokken, en een rijbroek, en die BR chaps en misschien sporen.
Weet iemand hoe de kleur taupe eruit ziet?

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:06

Tiffy schreef:
Van wat voor bank naar wat voor bank moest je het geld overmaken? Dat verschilt namelijk nogal van 1 dag tot 5 dagen. Als het bij jou afgeschreven is, betekent dat niet automatisch dat het er bij Piaffe al op staat dat kan nog wel een paar dagen duren.

Van de Postbank naar de weet ik veel watvoor bank Piaffe heeft Tong uitsteken Mijn vader heeft het via girotel gedaan en das iig wel al sneller dan een acceptgiro op sturen.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:27

_Michelle_ schreef:
Van de Postbank naar de weet ik veel watvoor bank Piaffe heeft Tong uitsteken Mijn vader heeft het via girotel gedaan en das iig wel al sneller dan een acceptgiro op sturen.

Piaffe heeft een bankrekening, dat kan in het geval van een abn rekening wel 5 dagen duren. Je wil niet weten wat ze ondertussen met geld doen Tong uitsteken . Ik heb ook girotel namelijk, weet precies hoe dat gaat Knipoog .

Driftkikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 02:24

Misschien goedkoop, maar beslist geen de beste service! Slechte ervaringen dus zou er niets meer kopen!

Moest vooruit betalen, geld snel afgeschreven, maar product snel in huis, ho maar! Na bijna 2 weken, nog niets, dus zelf maar gevraagd waar het product bleef! Product is er niet meer, maar ook nog steeds geen geld terug...Keerzijde van de medaille!

Rakkertje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 09:21

TobiloverIk heb er m'n rose setje vandaan
Ben er super blij mee!