Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pyra schreef:En bij mij gaat het niet om het plaatje hoor, want mijn trailer en auto zijn beiden 11 jaar oud, technisch perfect in orde, maar mijn trailer is echt niet mooi om te zien hoor ! En dat interesseert me helemaal niks.
Ieder zijn ding hoor, maar al die opschepperij over V8 motoren en dure Landrovers en Patrols slaan dit topic helemaal mis !
ikke"]
[quote="Pyra schreef:En bij mij gaat het niet om het plaatje hoor, want mijn trailer en auto zijn beiden 11 jaar oud, technisch perfect in orde, maar mijn trailer is echt niet mooi om te zien hoor ! En dat interesseert me helemaal niks.
Ieder zijn ding hoor, maar al die opschepperij over V8 motoren en dure Landrovers en Patrols slaan dit topic helemaal mis !
) ik het liefst in mijn 15 jaar oude Dinkey Toy (Daihatsu Cuore)
.Pyra schreef:moet je maar eens rondkijken op concours.... als je niet met een BMW X5 voor je splinternieuwe trailer aan komt rijden hoor je er niet bij !!
Wouter24"]
[quote="Eleonoor schreef:de BMW X5 mag maar 2000 kg trekken,

) Citaat:Met mijn 1,5 prds trailer (zonder zadelkamer) en eeeeeeen paard zit ik al op een totaal gewicht van 1450 kg