Ze staan nu al op een pp met track, dus ze kennen het principe gelukkig al, dat is wel heel fijn. En ook daar hebben we 1 zo’n smalle doorgang. Smaller zelfs nog. Dat gaat op zich prima en crossen ze zo doorheen. Dus ik denk ook wel dat ik het zo houd.
Boomstammetjes komen er inderdaad ook nog. Zowel tussen het kreupelhout als op de track. Ik heb al wat kleine berkenstammetjes. En voor tussen het kreupelhout hebben we gewoon wat afgebroken oude weidepalen. Die voldoen ook prima en kunnen we verder niet gebruiken. Dus op die manier dient het toch nog een doel

Heuveltje is nog optioneel. We hebben nu een berg grond liggen, maar daar hebben we nog een deel van nodig. Wat overblijft mag blijven liggen voor een heuvel. Ik hoop dat er wat overblijft.

Cayenne: hij staat met lange borgpennen in de grond. Dus zou zeker moeten blijven staan. De ervaringen zijn positief in ieder geval. Ook na die harde westenwind van afgelopen winter.
Het mengsel was voor 2x 60m2. Dus 120 m2 in totaal. Wij hebben het in 70 meter lang en 60cm breed gegooid. Met het idee: er ontkiemt altijd wel een deel niet en de vogels pikken ook nog wel wat. Dus moet er genoeg overblijven. Het moet vooral een volle bloemenzee worden, zoals een akkerrand. Ik ben zo benieuwd!