Argwanend door liegende pennymeisjes...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:18

Yessy schreef:
*verkeerd gelezen* ik dacht dat er stond met het veulen ga ik iedere week naar les en als mijn pony verder dan een meter van me af is kan ik er niet op klimmen, dus dat leek me dan gemakkelijk, snot Tong uitsteken

maar na nog eens lezen zou ik het in eerste instantie geloven, en er serieus op antwoorden, als ze dan moeilijk gaat doen kan ik altijd nog van mening veranderen.

nog een aanvulling dan:
een ander veulen van ons is verkocht naar Polen en nog eentje is naar België gegaan. en er is zelfs eentje naar zo'n olieland verkocht. Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk, omdat ik ze dan niet meer kan zien enzo.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:57

voor pony's? ik weet weinig van pony's maar dat lijkt me wat ver gaan...

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:29

Ik zou idd snot zeggen.
Maar er zijn ook wel zat die twijfelgevallen zijn zoals Yessy zegt.
Ach het gewoon zwaar irritant.
Maar veel kan je er denk ik niet aan doen Verward

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:23

een optie zou natuurlijk kunnen zijn een apart forum voor fantasten en penny meisjes die weten dat ze liegen.....

het probleem dat dan weer opduikt zal zijn dat de altijd liegers zullen zeggen dat hun op waarheid beruste verhaal ook gelogen is.... Verward
maar ook vertellen dat hun gelogen verhaal niet gelogen is.....[zucht] is en blijft moeilijk...

het meest simpele zou kunnen zijn om mee te praten
geen boze bokkers meer
waarheid of onwaarheid is niet relevant
liegers worden voor vol aangezien en krijgen aandacht
warheid verellers worden niet voor hun koppie gestoten of op hun tenen getrapt....

NADEEL: ik blijf me vervelen....ik zou een andere hobby kunnen zoeken...en dan de simpele oplossing als oplossing te kiezen. Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:32

Alane schreef:
een optie zou natuurlijk kunnen zijn een apart forum voor fantasten en penny meisjes die weten dat ze liegen.....

bestaat al, een pennymeisjestopic in de huiskamer Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:36

xKatleentjex"]
[quote="Alane schreef:

bestaat al, een pennymeisjestopic in de huiskamer Tong uitsteken
[/quote]
moet je wel alles lezen en niet een stukje quoten....
ik wil me niet continue lopen/zitten vervelen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:30

ik heb DE oplossing (alhoewel de moddies en beheerders er niet gelukkig mee zullen zijn)

GEEN NIEUWE LEDEN TOELATEN..tadaa Wel toelaten maar onder voowaarden: echter pas als ze minimaal zoveel post hebben gedaan zonder te liegen....voldoen ze niet...zwaaizwaai
3 keer liegen is een definitieve ban....
verschrijving mag.....
andere misdragingen alleen als je minstens zoveel post hebt in fora als PP, VMR enz....en de post in KH, HK en dat groepje tellen gewoon niet mee....

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 09:42

Ik neem de moeite ook niet eens meer om op die topics te reageren. Als ik heel veel smileys zie of van dat vreselijke msn taal dan haak ik snel af!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:41

Ennuh er is hier nog zo'n pennymeisje, ze schep altijd op over haar bonte ex-hengst. Hij is niet zo groot geloof ik. Maar wie dat ook al weer is Verward Kan iemand me helpen Knipoog ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:12

Die ben ik nog niet tegengekomen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:37

ik weet nog van vroeger (ja ja, ik kan praten over vroeger) dan je toen penvriendinnen had...
Als je dan nu kijkt naar het sociale vlak binnen de maatschappy zou dat dus nu eigenlijk penmeisje moeten heten....
echter door de pc en internet worden er geen brieven meer geschreven met een pen....en is het pen-niet-meisje kortweg : pennymeisje

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 00:35

Alane schreef:
ik weet nog van vroeger (ja ja, ik kan praten over vroeger) dan je toen penvriendinnen had...
Als je dan nu kijkt naar het sociale vlak binnen de maatschappy zou dat dus nu eigenlijk penmeisje moeten heten....
echter door de pc en internet worden er geen brieven meer geschreven met een pen....en is het pen-niet-meisje kortweg : pennymeisje

Whaha wat een uitvinding, dat zal idd wel de gedachten zijn achter de penny's.
Meiden die elkaar vroeger brieven schreven met stoere verhalen doen dat nu op internet, pennen niet meer, pen niet -> penny Haha! Haha!
Super bedacht!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:18

Ik heb dit topic absoluut nog niet uitgelezen. Maar toen ik op pagina 2 kwam kreeg ik toch rechtovereindstaande haren.

Sorry hoor, maar hier wordt een bokker met naam genoemd en daarachter iets wat niet echt vriendelijk overkomt.
Ik vind dit regelrecht een ruzie uitlokken en ik vind dit niet netjes! Totaal niet netjes!

Ik ga de rest van het topic even lezen, maar dit moest ik toch even zeggen.

(edit) Beter lezen Eveline... dat is een vak. De persoon die met naam en toenaam werd genoemd... die schreef het stukje zelf! SORRY!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:12

Ik moet zeggen dat ik nog niet 1keer zo'n echt pennymeisjes topic ben tegengekomen!! oeps!! Kan iemand een voorbeeld linken voor mij?XX

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:22

Ik moet er eerlijk gezegd wel om lachen om dat teveel aan fantasie enzo... leven en laten leven Schijnheilig ik stoor me er niet zo aan en lees over die pennyberichten heen.

Sommigen zijn zooo vermakelijk zoals de shetlandpony op het balkon *LOL* leuk voor op een saaie vrijdagmiddag Knipoog

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:31

Ik heb net de zoekfunctie gebruikt en de topics bekeken waar jullie het over hadden..

Ik ben het helemaal met jullie eens, dit is te triest en te ernstig voor woorden...

Dus weg er mee!!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:44

AnneOmie schreef:
Ik moet er eerlijk gezegd wel om lachen om dat teveel aan fantasie enzo... leven en laten leven Schijnheilig ik stoor me er niet zo aan en lees over die pennyberichten heen.

Sommigen zijn zooo vermakelijk zoals de shetlandpony op het balkon *LOL* leuk voor op een saaie vrijdagmiddag Knipoog

Of die van Pokemon...die zijn inderdaad leuk..dat is fantasie hebben.
Maar die topics waar je na 5 bladzijdes erachter komt dat je voor het ootje wordt gehouden, wat gewoon stijf zat van de leugens..dat is niet leuk.