Myra1 schreef:Maar vindt jij dat mensen met jouw figuur er in de hoge dressuur net zo mooi zouden uitzien als een slanke amazone?
(gewoon een vraagje)
Ja, (ik rij btw nog geen b dressuur hoor
KAN het wel maar zoek het niet) maar vind zoiezo dat je daar niet naar moet kijken. Ik zeg toch ook niet dat ik het mss minder mooi vind van die spriet benen op een heel groot/heel klein paard. Ik vind het er echt niet storend uitzien, ja wel als degene dan geen sportbh aanheeft
maar dat heeft daar eigelijk weer niks mee te maken
De ruiter kan er niks aan doen, geloof me, als je dik bent wil je afvallen als je die keuze had. Bij mij zit het in de familie, 1x eraf is 5x erbij ofzo. (niet dat ik er niks aan doe!)
Mij zie je geen hoge dressuur rijden hoor, echt niet, hoef je geen sec. bang voor te zijn

(maatje 44/46). Ik heb vorige week nog een rijbroek moeten kopen omdat ik gewoon weer een nieuwe nodig had. Ik heb wel last van de rijbroeken die ik zag, was mijn maat er niet (meer). Ik bv. zwart wel, maar diezelfde maat in antraciet of chocolade bruin hing er niet. Ik weet dat die wel besteld kan worden hoor. Dus dan moet je even wachten. Aangezien ik geen geduld heb, heb ik dus maar een zwarte meegenomen
Kleed gelijk af
!Damn.......wat nou n tinker kan t wel dragen en n volbloed niet?Dat is echt grote onzin volgens mij.T hangt er helemaal vanaf hoe de ruiter is.Dus het is niet moet een ruiter slank zijn,het moet zijn: moet een ruiter die iets minder slank is rekening houden met zijn paard.En dan zegt iedereen ja...en dan is t over