Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bij ons is er helaas niet zoveel gevallen. En ik had ruzie met de batterij van mijn camera, dus opnieuw geen foto's voor mij.
Maar nu is er in elk geval plek voor de 6 paletten vlas die in de loop van volgende week geleverd worden. 

Echt pijnlijk voor de oren.
Het is ook een hele uitdaging om die alleen mee te nemen, maar we oefenen kleine stukjes en stilletjes aan kunnen we wat verder lopen zonder overbodig drama.
toen ze net braaf en rustig was is mijn vriend even op de camera gaan kijken of shet ook al rustig was. Bleek hij zijn geluid op max te hebben gezet, merrie weer druk en terug gillen naar de telefoon

greendragon schreef:Ik heb gister ook even merrie rond gevijld. Was inderdaad maar minimaal. ze groeien totaal niet nu.
Mijn merrie is ook nog wat hoekig, haar lijf kan hier en daar ook wel een vijltje gebruiken
.
.
Ik weet wel dat wij om die reden echt niks achter hebben gelaten wat niet op de koopakte stond vermeld.

. Dais_ schreef:Welkom Lotte! Wat een kleurrijk trio heb je daar. Nog maar net de paarden aan huis, leuk hoor! Waar ergens zit je in Nederland en wat heb je zoal op de planning staan? Ik zie in ieder geval geen modder, dat is al een groot pluspunt lijkt me.
Hier werken we nog aan.