Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Toch begrijp ik dat nooit, waarom stalling in andere delen van het land ,,goedkoper,, (moeten) zijn. Mest afvoer, hooi, stro, Krachtvoer en arbeid kost toch overal hetzelfde?
Evenals het onderhoud van alles plus dat de belasting die je moet betalen ook geen korting geeft omdat je in Brabant of weet ik waar zit.
Popstra schreef:Toch begrijp ik dat nooit, waarom stalling in andere delen van het land ,,goedkoper,, (moeten) zijn. Mest afvoer, hooi, stro, Krachtvoer en arbeid kost toch overal hetzelfde?
Evenals het onderhoud van alles plus dat de belasting die je moet betalen ook geen korting geeft omdat je in Brabant of weet ik waar zit.
LukieBradley schreef:250 euro ongeveer. Misschien door de voorzieningen als ze goed zijn nog met ietsje meer.
Ik ben echt stik nieuwsgierig, Kaatsheuvel zeg je, waar in Kaatsheuvel (mag ook per pb)?
En dan met zoiets... Ik heb iets gemist denk ik of zo.
Ik wil het wetenaangezien ik er vandaan kom
huricane schreef:LukieBradley schreef:250 euro ongeveer. Misschien door de voorzieningen als ze goed zijn nog met ietsje meer.
Ik ben echt stik nieuwsgierig, Kaatsheuvel zeg je, waar in Kaatsheuvel (mag ook per pb)?
En dan met zoiets... Ik heb iets gemist denk ik of zo.
Ik wil het wetenaangezien ik er vandaan kom
Nou, ik ben ook benieuwd inderdaad. Ik woon in Tilburg maar kom regelmatig in Kaatsheuvel.
Ik heb ook iets gemist denk ik
DiantaM schreef:Hier in de regio (Zuid Holland zuid) zou je er met gemak 400 euro voor kunnne vragen.