In Tsjechië zetten ze de tuinslang er op!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marije1109 schreef:[ [url=m/rfAOJe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UeWxVR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wNfkNI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6SkIny.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBTDEf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag stallen leeg en begonnen met Equibedding strokorrels.
Vrijdag 10 zakken proefpakket opgehaald.
Alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen, want ook na (voor mijn gevoel enorm veel) water sproeien nog veel korrels.
Ga ze nu toch binnen zetten voor de nacht, kijk ik morgen verder.
Wel fijn dat er niets stoft
marije1109 schreef:Ik heb het daarna inderdaad verdeeld over de stal en toen nogmaals nat gesproeid zoals op de site.
Shanna schreef:Ik zit even te lezen over mijn korrels, en dan is het inderdaad dagelijks enkel de mest en de natte plekken inderdaad vrijwel niet (pas als ze aan de toplaag zichtbaar zijn/ worden of om de 10/ 12 weken). Ga ik dat dus maar eens proberen, zal bij de turf-mengeling dus vaker nodig zijn dan bij de andere 3 stallen.
Spaansepony schreef:Shanna schreef:Ik zit even te lezen over mijn korrels, en dan is het inderdaad dagelijks enkel de mest en de natte plekken inderdaad vrijwel niet (pas als ze aan de toplaag zichtbaar zijn/ worden of om de 10/ 12 weken). Ga ik dat dus maar eens proberen, zal bij de turf-mengeling dus vaker nodig zijn dan bij de andere 3 stallen.
Welk merk heb jij? Ik heb even jullie topic doorgelezen en wil het wel eens proberen. Klinkt goed!
Nu gooien wij met vlas 2 zakken per week per stal erin en nog zwart dat het eruit moet.
Helaas zit equebedding niet in de buurt.. en heeft onze eigen huidige leverancier het niet.. iemand suggesties regio Den Haag.