Sily"]
[quote="dukieduk schreef:thanks,. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt.
Meid als jij gek bent op dat veulen laat je het eerst nakijken door de dierenarts *zoals je zegt hartje, longen blablabla zover mogelijk is en te zien is lekker door laten halen* Luister vooral wel naar anderen, er kan er altijd 1 bij zitten met DE tip.
En als je dan naar een goede vriendin of naar je ouders stapt doe dat dan alleen als die verstand van paarden hebben, en er ook realistisch tegen aan kijken.
En als die man geen papieren heeft, geen bewijs dat het beest geent is, geen dierenarts telefoonnummer waar je het kan checken en een keuring niet wenst zoek dan lekker verder.
Al ben je er nog zo verkikkert op....het kan gebeuren dat het entingsboekje kwijt is, maar er moet iets aanwezig zijn waarmee te bewijzen valt dat dat veulen idd geent is.
Desnoods een belletje naar desbetreffend dierenarts dus.
Verder wil ik neit rot doen, maar heb het eens door zitten lezen en je verhaal rammelt aan alle kanten.
Overal zit een misschien en een andere kant aan, je twijfelt nog over pensioenstalling, over loslaten in de bak, over de hoeveelheid tijd die hij in het land gaat staan, wat je met hem wilt doen.
Je besluit staat vast, dat is te lezen, maar voordat je het veulen koopt denk even goed na wat je nou precies wilt doen.
En als je toch nog van gedachten veranderd staat hier nog wel een leuk haflingertje van bijna 4 met maar 1 eigenaar achter de rug, die ruim 3 jaar in het land en op stal heeft gestaan

[/quote]
Laten keuren doe ik zowieso.. indd hartje, longen, etc. en over de stalling ben ik wel zeker hor.. alleen ik had in eerste instantie zoiets van zal k dr op pensionstal zetten met 2½ jarig leeftijd zodat ik daar kan beginnen met inrijden enzo...
. meid als jij gek bent op dat veulen en je wilt het graag luister dan naar je hart en je gevoel, en is dat goed ga er dan gewoon voor. niet naar andere luisteren, en wil je er echt met iemand over hebben ga dan naar een goede vriendin of misschien je ouders. dus ik zou zeggen ga ervoor als je dat wilt. 

)