conejo schreef:Laurievc schreef:Hier hoorde ik iemand zeggen dat 2de snede hier niks wordt. Ze hopen op een 3de als het weer nog wat wil bijtrekken. Hier in de buurt wel een goede eerste snede
Als de 2de snede niet lukt komt er ook geen 3de snede. 2de snede is de 2de keer dat er gemaaid word en maakt niet uit wanneer dat is.
Hier gelukkig al veel binnen en nog over van vorig jaar.
De mais is nog maar de vraag of die gaat redden. Is voornamelijk voor de koeien dan.
Zover ben ik daarna inderdaad ook gekomen, maar ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoelde
Hier in de buurt hoor ik toch veel mensen klagen dat het echt moeilijk gaat worden. Zal toch echt verschillen van regio tot regio als ik hier mensen lees die totaal geen negatieve berichtgeving horen

Ik heb nu genoeg om zo ongeveer tot half december uit te komen. Hoop nog wat te kunnen scoren, want moet dan nog een half jaar overbruggen voor het volgende hooi bruikbaar is. Zo lastig als je paarden niet op de wei kunnen 
Anders gaan ze gewoon weer op ander strooisel, wij zijn niet zo gehecht aan de bodembedekking.