Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WesternWay schreef:Misschien os dit al gezegd hoor, maar ik zat later te denken, ligt het niet gewoon aan de witte kleur dat het vliegen afstoot? Want hier gaan ze nl alleen op het donkere gedeelte zitten van de neuzen.
Zou wit krijt dan niet ook helpen bv.
Jessix schreef:WesternWay schreef:Misschien os dit al gezegd hoor, maar ik zat later te denken, ligt het niet gewoon aan de witte kleur dat het vliegen afstoot? Want hier gaan ze nl alleen op het donkere gedeelte zitten van de neuzen.
Zou wit krijt dan niet ook helpen bv.
Denk het niet want ik smeer het helemaal in, dus laat geen witte neus achter.
martinev schreef:Hier de neus in de sudocreme en het vliegenmasker vol gespoten met hertshoornspray, geen enkele vlieg meer te zien en mijn paard heeft in geen weken zo relaxt op de wei gestaan. Bij de weidegenootjes hangen de zwermen met honderden vliegen, die van mij heeft er echt geen 1!! Eindelijk iets gevonden wat helpt, kan nu ook voor het eerst sinds maanden weer gewoon in de buitenbak rijden, lang leven de hershoornspray!

Kiwi_ schreef:martinev schreef:Hier de neus in de sudocreme en het vliegenmasker vol gespoten met hertshoornspray, geen enkele vlieg meer te zien en mijn paard heeft in geen weken zo relaxt op de wei gestaan. Bij de weidegenootjes hangen de zwermen met honderden vliegen, die van mij heeft er echt geen 1!! Eindelijk iets gevonden wat helpt, kan nu ook voor het eerst sinds maanden weer gewoon in de buitenbak rijden, lang leven de hershoornspray!
En welke spray heb je dan precies?
martinev schreef:https://www.agradi.nl/hertshoorn-spray-400-ml.htm
Heb nu een flinke voorraad aangelegd! Het stinkt als een gek, maar dat maakt me niet uit!
RoyceMack schreef:Kreeg net van de staleigenaresse een screenshotje doorgestuurd dat sudocreme kankerverwekkend is voor mensen en voor maag en leverfalen kan zorgen bij dieren.
Nu is bijna alles zeg maar kankerverwekkend. Geen idee wat ik ermee moet.
Gebruik nu ultrashield met hertshoorn 1x per week opspuiten, vliegengordijntje aan het halster en betadine op wondjes. Nu ook aloe vera van klambo

bobje26 schreef:RoyceMack schreef:Kreeg net van de staleigenaresse een screenshotje doorgestuurd dat sudocreme kankerverwekkend is voor mensen en voor maag en leverfalen kan zorgen bij dieren.
Nu is bijna alles zeg maar kankerverwekkend. Geen idee wat ik ermee moet.
Gebruik nu ultrashield met hertshoorn 1x per week opspuiten, vliegengordijntje aan het halster en betadine op wondjes. Nu ook aloe vera van klambo
Van welke website?
Sudo is gemaakt voor baby billen... Niet alles geloven wat er op internet staat.