Gisteren een lekker tut dagje gehad en voor het eerst de warming wash uitgeprobeerd en de benen en staart met water en shampoo gewassen
Voor

Na
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is zn vacht ook een stuk mooier, zijn wintervacht is zo broos. Dat warming wash is echt super overigens, ruikt enorm lekker en ze zien er uit alsof ze echt gewassen zijn.
, dat ga ik niet doen hoor!
trek het altijd wel plat, maar helpt niet echt. Volgende dag staat het weer alle kanten op
ik zou het gewoon zo laten, vooral niks aan doen, kans op breken etc is dan juist groter denk ik

). Vorige week is hij ook nog eens geschoren voor de tweede maal dit seizoen en straks krijgt hij nog eens een flinke wasbeurt. Lang leve warm water en een solarium op stal

) dus ik kom gezellig meekletsen! 

paardrijmiep schreef:Ik doe ook weer mee!
Kwam deze op facebook tegen, misschien de moeite waard om te proberen, kost weinig!
[ [url=m/MOVdUx.png]Afbeelding[/url] ]
DreamGuide schreef:Ooooohhhhh wat een leuk topic!!
Ik ben ook helemaal gek op tutten (al helemaal op van die mooie strak geschoren benen) dus ik kom gezellig meekletsen!
Mijn paard is een enorme knuffelkont dus die vind al dat tutten hartstikke gezellig!
[ [url=m/zCFlEy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Obbtzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb aanstaande zondag clinic dus dan mag ik weer helemaal los.
Maar je hebt wel een enorm gave frontriem! Staat heel chique! Jester_ schreef:PanamaD schreef:Wel de voorpluk in vlechten hoor!!
En de oren uitscheren
, maar ik knip wel altijd de uitstekende plukjes er uit. Die van mij is een enorm harig monster, zit zelfs zo'n lekkere baard aan.