Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:Laatste foto is niet zo goed.
Krijg hem normaal niet heel erg schoon.
Heb met koud water gewassen enzo. Ik had de degreaser meer van moeten insmeren. Of nog eens moeten doen. Maar lang geleden dat zn staart zo schoon is geweest. Ga het van het weekend nog eens doen.
Voor
[ [url=m/Qu6p1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na degreaser
[ [url=m/sqbnuV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na degreaser, shampoo, conditioner
[ [url=m/NfNC5B.jpg]Afbeelding[/url] ]
MiniMaxi schreef:suikermeisje schreef:Laatste foto is niet zo goed.
Heb met koud water gewassen enzo. Ik had de degreaser meer van moeten insmeren. Of nog eens moeten doen. Maar lang geleden dat zn staart zo schoon is geweest. Ga het van het weekend nog eens doen.
Voor
[ [url=m/Qu6p1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na degreaser
[ [url=m/sqbnuV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na degreaser, shampoo, conditioner
[ [url=m/NfNC5B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om heel eerlijk te zijn vind ik het tegenvallen. Mijn ruin maakt een nog grotere troep van zn staart en krijg ik met de cowboy magic witter....
suikermeisje schreef:Laatste foto is niet zo goed.
MariekeB schreef:Tegenvaller :
- de pompflesjes zijn van zulke slechte kwaliteit dat ze echt niet werken. flesjes uit elkaar gehaald blijkt overal het slangetje wat de boel omhoog moet krijgen compleet dubbelgevouwen en afgekneld. Ik heb ze allemaal afgeknipt , maar het resultaat van het pompem valt nog steeds tegen
- Ik heb degreaser en shampoo en conditioner gebruikt. Geen spectaculaire resultaten. Ik heb het idee dat het heel iets beter werkt dan een gewonen shampoo, maar dat kan ook zijn omdat ik het hoop.
- de degreaser ruikte erg sterk. beetje dat het op je ogen slaat ( shampoo en conditioner zijn prima )
Alles met warm water gedaan
Ik moet het nog eens een tweede keer gebruiken voor een definitief oordeel
Fredt schreef:Mijn eerste oordeel:
- Onprofessionele sticker op verpakking (lijkt zelf geprint en bijna niet leesbaar door heeeele kleine lettertjes. En ook de flyers die erbij zaten vond ik wat amateuristisch geprint/samengesteld. Stonden ook (tekst)fouten in.
- Vind het spul niet echt stinken/sterk ruiken (maar ik ben nu ook verkouden, dus dit onderdeel mag niet te zwaar meetellen) .
- De-greaser toepassen werkt prima. Lekkere klodder op de huid insmeren en paar klodders in de staart. Wordt een glad geheel.
- Na inwerken met warm water en stevige borstel nog gerost, maar gelige gloed bleef ik helaas zien. Mijn schimmel hou ik over het algemeen heel schoon. Staart was ik vaak 1 a 2x per week met Yellow Out van CM. Benen idem + hou ik altijd kort opgeschoren. Maar de gele plekken op zijn hakken + in zijn staart zijn voor mijn gevoel nog net zo geel als daarvoor (helaas) .
Overall: ga het wel nog paar keer proberen. Mogelijk dat meer gebruiken wel ander effect heeft. En anders gebruik ik het in ieder geval tot de pot op is. Het aanbrengen is heel eenvoudig en het is minder geknoei.
MariekeB schreef:@fredt . ik heb het idee dat ze alles zelf van hele grote naar kleinere verpakkingen om hebben gepakt.
De flesjes zijn echt van zulke slechte kwaliteit ( en als pompflesje dus niet bruikbaar)
Renske_W schreef:Mijn probleem is netjes opgelost ik krijg een nieuw emmertje toegestuurd!