PrinceAmos schreef:M_D_H schreef:Sorry maar dan moet je een houten paard kopen.. laat je paard lekker paard zijn. Een wondje kan hij zo oplopen omdat hij gaat spelen met een ander paard.
Nee. Waarom verf erover heen? Gebruik dan dat speciale haar krijt wat geurloos is.. of iets op waterbasis. Moet je paard er altijd tip top bij lopen in zijn stal dat het niet op waterbasis kan? Je geeft aan voor langer zichtbaar. Laat het paard paard wezen. In de vrije natuur komt Freek Vonk ook niet alles tip top in orde maken hoor.
Oh wauw, heb je ook iets gelezen en wil je dat nu graag tegen een ander zeggen??
Mijn paard speelt niet met een ander paard... Mijn paard vermoord ze
Wat betekent dat hij geen wondjes (meer) op loopt door toe doen van een ander paard omdat hij niet met een ander paard staat
Wat betekent dat als mijn paard een wondje op loopt dat alleen door de omheining gebeurt kan zijn en dat ik dat had kunnen voorkomen en ja... Dan voel ik mijzelf schuldig...
Verder mag mijn paard gewoon paard zijn dus bedankt voor de verkeerd getrokken conclusies zonder dat je weet wie ik ben of hoe mijn paard staat.
Iets met de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt...
Haha nee meid, ik geef MIJN mening. Dat betekent dat ik het nergens anders heb gelezen. Anders deed ik het wel via een quote.
Waar staat dat ik het specifiek alleen over jou paard heb? Iets met conclusies trekken. Wat TS graag zou willen, eigen keuze. Ze wist ook van te voren hoe Bokt kán reageren.
Jammer dat je je zo aangevallen voelt. Nergens heb ik het specifiek alleen over ‘t paard van jou. Dat jij je schuldig voelt prima. Maar als hij op een pensionstal staat, in de paddock, in de paddock ligt een steen die niemans heeft gezien en jij komt pas in de avond. Ja sorry allemaal te ver gedacht dat je je daar schuldig over gaat voelen. Daar sta ik te nuchter in.