suffie schreef:Wat wordt het mooi! Leuk om de vorderingen te zien, jullie schieten al flink op.
De rijbak die ik hier thuis al 16 jaar heb liggen is ook 30 x 15 en ik ben er zelfs met 2 paarden Z2 "in" geworden. Ze worden er alleen maar erg wendbaar van![]()
K&K sporthorses zag ik al voorbij komen, ik kan ze je echt aanraden! Je kunt Kimberley en Kelly ook opdracht geven uit te kijken naar een leuke pony in jouw prijsklasse. Mijn vorige pony kwam ook bij hun vandaan, maar zij is helaas overleden......
Helaas hebben wij slechte ervaringen met handelsstal K&K sporthorses uit Hazerswoude dorp.
Ze prijzen de ponys aan als bomproof en geschikt voor kinderen. Terwijl ze in werkelijkheid toch nog hartstikke groen zijn. Pony uit Engeland gekocht die super braaf zou zijn, maar na aankoop bleek de pony erg onwennig in de omgang, kende de hulpen met rijden nauwelijks.
Ze maken een mooi filmpje en een mooi praatje, maar dat is geen eerlijke informatie.
Bovendien werd onze pony verkocht met een keuringsrapport door dierenarts Landhorst. Hierop staat dat de pony klinisch in orde is en geen afwijkingen aan het gebit heeft. Dit bleek niet te kloppen: er staan enkele kiezen helemaal verkeerd.
K&K wil de pony niet terug nemen, zelfs niet voor een lager bedrag.
Ondertussen hebben we al meer mensen gesproken met min of meer dezelfde slechte ervaringen.
Kinderen en de ponies zijn er de dupe van.
Wij kopen alleen nog maar particulier: mensen die een fijne plek voor hun pony zoeken en de pony kennen die ze verkopen.
Want hoe durf je van een pony die je pas kort op stal hebt, te verkondigen dat die 100% betrouwbaar en bomproof is. K&K zet er een handig ruitertje op, maakt een prachtig filmpje .... het lijkt heel wat.
En ja ik weet het, we zijn er zelf behoorlijk ingetuind, we hadden beter kunnen weten. Het is een harde les.