Yep als je het hond kan noemen hoor...
Dit is Grumpy a.k.a. pruttelkutje of Gremlin...
Allemachtig Licor, dat moet die van mij toch niet gaan flikken, heb hier alleen maar vloerbedekking...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Wat een stomme opmerking van je ouders. Heb je wat aan zeg.
Maarja mijn ouders zeiden ook altijd "ja vergeet het maar. Iedereen wil wel buitenaf wonen. Dat lukt je toch niet"
Hahaha en Daan en zijn nu de enige in de familie van mijn kant die zo woond. De rest allemaal een rijtjes huis met een tuin waar je net je kont in kan keren.
Tja... Zeg dus nooit nooit.
We hebben 2 kinderen, 2 paarden, duitse herder, 3 katten en 2 autos. En doen dat van 1 loon. Want ik werk niet. We moeten wel goed plannen waar we het geld aan uitgeven, maar waar een wil is...
Daan zei altijd dat ie voor zijn 30ste buitenaf wilde wonen. Nou hij is afgelopen vrijdag 30 geworden. Gelukt!
plutolover schreef:Ik wil best on gronigen enz wonen. Maar me vriend wilt niet te ver van Utrecht af...maar net wat je zegt, waar een wil is,is een weg!
PaulineH schreef:Dat is toevallig Miesjex wij wonen ook in BellingwoldeHaha plutolover er zit niets anders op, oostgroningen is the place to be
![]()
Hier blijft het gestaag doordruppelen maar de mannen staan gewoon 24/7 buiten. Twee hebben een deken en twee zonder. We hebben wel stallen maar die gebruiken we enkel als de dierenarts de tanden gaat doen bijvoorbeeld. Tot nu toe is het hier nog prima te doen en blijven ze ook lekker buiten. Daarnaast is het ook wat lastig om de stallen nu klaar te maken op krukken en ze naar binnen te doen. Maar gelukkig zijn ze niet van suiker en valt het qua weer nog wel mee hier.
Grumpy is je hond minimilona?