Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nies_ schreef:Bij mij staan ze inderdaad ook best veel op stal. Daarom denk ik ook niet dat in de nacht op stal slecht is, maar mensen denken bij 24/7 buiten al snel aan modder en vieze dikke vachten, maar dat hoeft helemaal niet. Ik krijg zelf al de kriebels als ik er aan denk.
.

pol1 schreef:Paarden hebben sowieso niet zo heel veel keuze..we gaan er ook " ongevraagd " op zitten, bepalen wat en hoeveel ze eten, of ze mee gaan op wedstrijd, of we ze poetsen..ect, ect.
Eigenlijk leven alle paarden in gevangenschap. Mijn doel is iig om die gevangenschap zo prettig mogelijk te maken in de mogelijkheden die ik kan bieden.
Een andere ruin die we hebben gehad vond de stal niet ideaal en die loopt nu dus ook in de buitengroep tot volle tevredenheid. Je kunt aan een paard gewoon zien wat ze ergens van vinden.
maralyn schreef:Ik vind het kul, dat mensen opperen dat paarden al geen keuzes hebben, dus waarom dan ook de keuze laten maken over welk deel van stal of paddock zij willen staan?
pol1 schreef:maralyn schreef:Ik vind het kul, dat mensen opperen dat paarden al geen keuzes hebben, dus waarom dan ook de keuze laten maken over welk deel van stal of paddock zij willen staan?
Leg eens uit wat er kul aan is dat mensen opperen dat paarden geen keuzes hebben???
Wij beslissen toch voor onze viervoeters?
pol1 schreef:@maralyn: bij jou is er 1 weg en dat is volgens jou de beste! Discussie heeft dan ook geen enkele zin.
Ik kijk naar mijn paarden en denk te zien dat ze het fijn hebben en probeer zoveel mogelijk aan hun wensen te voldoen. 24/7 buiten zal daar voor mij persoonlijk in NL nooit 1 van zijn. En zelfs daarin hou ik rekening met mijn paarden, vind het in de zomer geen enkel probleem 24/7 buiten en de meeste van mijn paarden ook niet maar voor de rest van het jaar doe ik ze daar geen plezier mee!
Echter lees ik precies datzelfde in jou terug! JOU WEG IS DE BESTE!!!
Volgens jou dan.

pol1 schreef:Ik heb nergens gezegd dat mijn manier de beste is..Waar lees je dat?
Ik zeg dat deze manier voor mijn paarden werkt!
)
)