Lucky is echt leuk, ik zou t zeker doen:)
Maarre ga je wel ergens anders met haar staan? (sorrie ik ben een beetje tegen die ponyclub :S )
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MsCalifornia schreef:en vervolgens steeds ietsje meer longeer werk en haar aan de longe leren aan het bit te wennen en aan het zadel (wel beugels eraf halen anders klappen die telkens tegen de buik aan) en vervolgens eerst gaan hangen enzo..
Billy schreef:ik denk dat kleintje alle goede raad in de wind slaat en deze pony toch gaat kopen, ondanks dat hij veel te klein voor haar is en veel te duur.
Liefde maakt blind, heel jammer
droebel schreef:Ze weet nu zeker dat ze hem gaat kopen. kijk maar in haar profiel helemaal onderaan. er waren er meer die d'r wilden kopen en meteen konden betalen.
Kleintje19 schreef:Tsja... ik weet ook wel dat het wat veel is, maar het is een richtprijs. Ik heb er (nog) niet over onderhandeld ofzo. Ik denk dat ik de prijs iig wel naar 1200 omlaag krijg, verder weet ik het niet. En als ze een beetje meer kan dan nu (dus: 100% zadelmak, ze is al 100% verkeersmak, licht ingereden) dan is ze dat volgens mij wel waard.
of niet?????????????
) dus dat valt wel mee. en ik weet heel goed dat jullie me willen laten nadenken... geloof me ik ben het hele weekend al aan het denken (zie mn profieltje... is gewijzigd inmiddels)!!!