Als ik een buitenrit ga maken, ga ik nog wel fanatiek met poetsblok, houtskool en borstels bezig, want wil dan natuurlijk wel echt met een wit paard de deur uit.
Maar als ik gewoon in de bak ga rijden; uh ja dan ziet ze er dus 9 van de 10 keer geelbont uit. Anders sta ik elke dag uren te poetsen en heb ik geen tijd meer voor andere dingen, dus dat maar los gelaten.
En ik doe nu sinds januari er een vosruin (sinds afgelopen dinsdag dan toch; zakie is er die dag afgegaan dus nu ruin
)erbij, die echt een geweldige bos manen heeft en een mooie volle staart. Heb wel direct zn sokken eraf gehaalt, want die had hij helaas ook. En een stukje van zn staart, want die sleepte zowat over de grond. Maar die manen gaan er niet af.En, en en: hij is geen varken en heb binnen 10 min een superglanzende schone kerel voor me staan; wat een weelde
Het varkentje in kwestie (alweer 19 jaartjes jong) en op de foto wel mooi wit (ja hey, met foto's liefst wel schoon natuurlijk, tenzij het spontane foto's zijn als ze buiten staat; dan komt ze erop zoals ze op dat moment is)

En de jongeman (7 jaar)

Eigenlijk zelfs ietsjes korter dan hier op de foto; was duidelijk weer tijd om er een beetje af te halen, op dit moment zijn ze dus ook zo'n 2 cm korter dan op de foto te zien is.

Paard is van zichzelf schoon en glimt mooi dus zie er de meerwaarde niet van in, benen en staart daarintegen wel
Nu heb ik geen warm water meer en alleen buiten een wasplaats dus als het erg koud is dan was ik niet. Alleen als hij net geschoren is misschien heel gauw