Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Albert schreef:Ik betaal in de Achterhoek 365,=
Paarden gaan elke dag naar buiten, zomers hele dagen en in de winter halve dagen, in goed met hout afgezette weilanden.
Ze worden 6x per dag gevoerd, eerst hooi en daarna krachtvoer.
Stallen worden dagelijks gemest en 1x per week helemaal leeggehaald.
Zowel binnen (20x40) als buiten (20×60) goede eb&vloed bodems in de rijbanen en de longeercirkel.
Stapmolen, aquatrainer, fijne ruime zadelkasten, toilet, kantine en alles is beveiligd met camera's en 's nachts een goed alarmsysteem.
Het bos en de heide zitten op stapafstand.
Voor stalling van trailer en marathonwagen hoeft niet apart betaalt te worden.
Terrein is super netjes en wordt ook goed onderhouden.
Prisbico schreef:Ik betaal 340 voor binnenbak, buitenbak half jaar weidegang dagelijks zelf wel binnen halen. worden alleen door de weeks buitengezet door de stal.
geen stampmolen, geen warmwater, zelf mesten
Prisbico schreef:Ik betaal 340 voor binnenbak, buitenbak half jaar weidegang dagelijks zelf wel binnen halen. worden alleen door de weeks buitengezet door de stal.
geen stampmolen, geen warmwater, zelf mesten
nane schreef:JECKYLL schreef:Ik durf bijna niet te zeggen wat ik betaal per maand voor volpension..
Ik betaal 480,= per maand. Ze voeren 3 x per dag brok en 1x per dag ruwvoer. (mijne krijgt 2x per dag ruwvoer) Ze worden het hele jaar buiten gezet en ook weer binnen gehaald. Er zijn verschillende weides en sommige gaan 1 dagdeel naar buiten en anderen van 8 tot 4. We hebben een binnenbak, buitenbak met dreinage bodem en een springterrein. Stapmolen en een longeercirkel met dreinage bodem.
Muesli koop en voer ik zelf bij. We liggen tegen het bos aan, supermooie locatie. Het is geen manege maar er zijn wel lessen. Met les mogen we met max. 4 in de binnenmanege rijden. Ondanks we best prijzig zijn staan we helemaal proppie vol en hebben we zelfs een wachtlijstje heb ik begrepen.
Hier samen met de wilde pony's die in het natuurgebied lopen
]
Ik vind het een hoop geld voor een stal waar je paard 1 x per dag ruwvoer krijgt en hooguit in de zomer een dagdeel buitenkomt. De gemiddelde boerderij levert mee luxe voor het paard. Luxe voor de eigenaar komt imo pas op de 2e plek...
Fortitude schreef:Ik sta all in voor 290 aan de veluwe. Paard staat het hele jaar rond van 7 tot s avonds 8 buiten en staat op zaagsel. Goede buitenbak, goede binnenbak. Is inclusief biks, kuil etc.