Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
baudyh schreef:Ik vind 24/7 niks. Ja voor de paarden die niks doen( fokmerries, jonge paarden en oudjes) maar dan ook alleen van maart-november.
Voor paarden waar ik mee werk. Vind ik het fijner dat ze in de ochtend eerst hun hooi op kunnen eten. Dan naar buiten en voor donker weer binnen. In de zomer van 10-18 uur en in de winter van 12-13 uurtot donker.
Ik heb ze aan huis kan dus doen wat ik wil.
rienne schreef:ilonamandjes schreef:Wow de hele dag binnen?? Shocking!!
Neem aan dat je dit over mijn reactie hebt.
Want een ongelukkige merrie die stopt met eten en misschien blessures kan op lopen door het ijsberen is beter? En mijn ruin die dan alleen staat is ook veel beter?
Ik vind het ook niks maar aangezien ik geen bijrijder kan vinden, ik stel echt geen eisen zie advertentie onderschrift. Kan me namelijk niet in 10 splitsen
R.X. schreef:Ik snap werkelijk waar niet hoe men het voor zichzelf goed kan praten dat het maar moet kunnen dat de paarden maar enkele uurtjes buiten komen.
Aranel schreef:Waar krijgen jullie dat toch voor elkaar, paard ook in de winter de hele dag buiten in groepsverband?! Dat is hier in de buurt niet te vinden.
Hier staan ze in de zomer dag en nacht buiten, winter een dagdeel.. verschilt een beetje per keer en het weer hoelang hij buiten staat.
Barbet schreef:Ik snap niet waar al die paarden zijn gestald die 24/7 op het land komen, ook in de winter.
Ik geloof natuurlijk graag dat het zo is, wat iedereen hier opschrijft.
Maar op de Noord Veluwe waar ik woon, daar kom ik ze vrijwel niet tegen en toch is het hier erg landelijk.![]()
Ja, natuurlijk zie ik wel eens wat pony's op een weitje staan, maar niet op zo'n manier dat het me aantrekkelijk lijkt om daar m'n paard bij te zetten.