Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Zo hier de storm ook overleefd..... Ik heb ook liever kou en sneeuw dan regen en wind hoor.
Wat jammer he Yontheke als ze zolang en zo vaak geblesseerd zijn? Ik kan mij je zucht goed voorstellen. Heb er ook zo één staan, waarbij ik de moed maar gewoon heb opgegeven. Die eet en is paard, meer niet.
[***] schreef:Heel erg logisch Yontheke.
Even een andere vraag voor jullie. Hebben (krijgen) jullie in de herfst/winter ook altijd van die handen als een bootwerker??? En daar nog goed tips voor die ECHT helpen?
Ik zou zeker hooi bijvoeren Santos.
Antheman schreef:[***] schreef:Heel erg logisch Yontheke.
Even een andere vraag voor jullie. Hebben (krijgen) jullie in de herfst/winter ook altijd van die handen als een bootwerker??? En daar nog goed tips voor die ECHT helpen?
Ik zou zeker hooi bijvoeren Santos.
Met kloven en al? Eh ja.Supervervelend!
Ik maak zelf zalf van calendula en bijenwas. Andere hobbyDat helpt behoorlijk! Dagelijks insmeren en masseren. En handschoenen aan bij de paarden. Nu heb ik winterhanden, dus loop snel met handschoenen aan.
Verder kan ik in 1 minuut beide handen lakken. Doe ik in de auto. Vast gaan zitten, gordel om, autosleutel in contact en dan even schudden en lakken. Terwijl ik rij, droogt de lak, zie ik er op mijn 1e afspraak toch redelijk uit.Geen rouwrandjes te zien.
Santos_05 schreef:Welkom nieuwkomers!
Wat een leuke openingspost gypsy!
Zie allemaal nuttige tips langs komen en nat.... Hier mag het ook wel weer wat droger worden....
Vraagje, wij hebben een aantal paarden naar een winterwei met schuilstal gebracht waar sinds september best veel gras staat. Nu kregen we de vraag of ze geen hooi bij moesten.... Ze hebben door alle vocht wat ze binnen krijgen ook erg dunne mest. Zou het verstandig zijn om droog hooi bij te voeren?
kristelhans schreef:Halleluja! Ben ik even op de eerste hulp met een gat in m'n kop (don't ask), moet ik meteen mega bijlezen!
Alle nieuwe mensen welkom! Ik heb tot pagina 4 gelezen net, nu even de andere pagina's. Hier is alles blijven staan vannacht met die storm.
aniquegraaf schreef:Is het bij jullie ook zo nat in het land? Bij ons is het land echt verschikkelijk nat en modderige omdat de paarden er door lopen..
Vandaag de paarden maar even een paar uurtjes buiten zetten..
[***] schreef:kristelhans schreef:Halleluja! Ben ik even op de eerste hulp met een gat in m'n kop (don't ask), moet ik meteen mega bijlezen!
Alle nieuwe mensen welkom! Ik heb tot pagina 4 gelezen net, nu even de andere pagina's. Hier is alles blijven staan vannacht met die storm.
Ik ga natuurlijk toch vragen wat er met je is gebeurt?