Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Plan was om alles op het gemakje af te zetten en tegen zomer 2016 paarden uiteindelijk te verhuizen. Nu heeft m'n vader daar gisteren een stokje voor gestoken omdat hij het te dom vind om nu maandelijks nog huur te betalen voor de weide, terwijl ik hier thuis net hetzelfde heb + nog meer voordelen. Er is beslist om de paarden dit weekend al te verhuizen.
Eerlijk waar, ik heb hier een nacht over moeten slapen om alles te laten zinken, zo'n snelle beslissing. De wei is nu echt nog een bende. Gelukkig zie ik nu helder en snap ik de overhaaste beslissing maar al te goed. De maandelijkse €100 kan ik nu investeren in het eigen stekje hier. 

Daar links (waar die berg afval-aarde ligt, komt de schuilstal) 

LOLLYYwood schreef:Dat was ook mijn keuze NiFallor. Maar het is wel balen dat ik nu dagelijks 40km (enkel) moet rijden om mijn paarden te voeren en dat 2x/dag
Ze gaan ook niet in direct contact met de prikkeldraad staan, dat wil ik absoluut niet.. Enkel 1 zijde (de langste zijde) zal prikkeldraad zijn (welke dmv U-vormige houders in de palen zitten). en daar zitten afstandisolators op van 220mm lang. dubbele bedrading
Ik hoop tegen een maand een volledig nieuwe omheining te zetten, maar dan moet ik nog even rekenen hoeveel m het totaal zal zijn en wat dat gaat kosten
nontie: klopt ja

Maar deze keer is het écht blijvend. Het lijkt ons de goedkoopste en makkelijkse oplossing.
we deden het de eerste dagen wel, maar nu loop ik nog steeds met aanhoudende oorontsteking en verkoudheid
Ik ben zo trots op het eindresultaat

(berg links is gisteren weggehaald
)

Deze gaan we eerst gewoon frezen en zien wat het geeft om te rijden 

Dan kunnen de paarden terug op de weide en spuiten we het gras op de piste