Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShamalArabs schreef:Bij ons heeft zo'n meisje het niet overleeft, op dezelfde manier, de pony, al 25, struikelde onverwachts, het meisje kwam eronder... Ze hebben het evenwicht nog niet. Er zijn er ook al 2 afgevoerd met ambulance na een vergelijkbaar soort val. Ik bemoei me er niet meer mee, iedereen moet het zelf maar uitzoeken, ik ga alleen mijn menig. De aanvallende manier haalt gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan....
gijsenkim"]
[quote="cissie schreef:SLUITEN DIE HAP!
gijsenkim schreef:Ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe het werkt. Er is niks fout aan Sanne op de Haf....... volledig volgens de veiligheidseisen van deze tijd met een goedgekeurde veiligheidshelm aan de longeerlijn met een goed opgevoedde haf........
Topicstartster....... gaat met veulen wandelen, veulen word te sterk..... veulen krijgt wel straf hoor......... achteraf, natuurlijk want zo hoor je een veulen op te voeden achteraf straffen....... leren ze van. Voorts wordt er doodleuk verteld dat ze vreselijke pijn in haar armen had van het tegenhouden van het veulen......... les 1 in de paardenhouderij is....... paard, hoe klein dan ook paard is altijd sterker......is nummer twee waar ze de fout in gaat........ je kan nooit je kracht of gewicht in de strijd gooien op een paard tegen te houden, dat verlies je altijd en als je het dan verliest dan kan je het maar het beste verliezen langs een drukke weg....... dan weet je in iedergeval zeker dat als het fout gaat het ook maar gelijk goed fout gaat.......
Natuurlijk kan je er een hoofdstel ingooien....... maar waarom zou je een jaarling een hoofdstel indoen....... omdat je zelf niet kundig genoeg bent om het dier bij je te houden op de momenten dat jij met het dier langs een drukke weg wilt wandelen.
Weet je ik ben het helemaal zat om uit te moeten leggen aan volwassen mensen dat veulens geen speelgoed zijn, een veulen is een baby paard. Een veulen moet je alles leren, Ook meelopen aan het halster...... maar dat doe je toch niet langs een drukke weg. Je leert je kinderen toch ook niet fietsen op de a12!
Dat bedoel ik. En ik vind het prima hoor........ ik ben er al helemaal klaar mee
gijsenkim schreef:Weet je ik ben het helemaal zat om uit te moeten leggen aan volwassen mensen dat veulens geen speelgoed zijn, een veulen is een baby paard. Een veulen moet je alles leren, Ook meelopen aan het halster...... maar dat doe je toch niet langs een drukke weg. Je leert je kinderen toch ook niet fietsen op de a12!
om even terug te komen op het topic......... dit was het laatste wat ik geschreven had voordat vriendin splash weer op de proppen kwam.......
Graag mening over bovenstaande
duivelintje"]
[quote="gijsenkim schreef:Weet je ik ben het helemaal zat om uit te moeten leggen aan volwassen mensen dat veulens geen speelgoed zijn, een veulen is een baby paard. Een veulen moet je alles leren, Ook meelopen aan het halster...... maar dat doe je toch niet langs een drukke weg. Je leert je kinderen toch ook niet fietsen op de a12!
om even terug te komen op het topic......... dit was het laatste wat ik geschreven had voordat vriendin splash weer op de proppen kwam.......
Graag mening over bovenstaande