hoor eigenlijk nooit dat er spullen weg zijn of iets,
ik heb zelf een kast op stal gezet dus mijn spullen zitten achter slot en grendel alleen ik kan er bij heerlijk!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Ik heb op een pensionstal (kleinschalig, stuk of 8/9 paarden) gestaan waar het hooi en stro uit de box werd gejat. Dus wanneer bijvoorbeeld ik mijn paard drie plakken hooi gaf, lagen deze wanneer ik een uur later nog eens op stal kwam, opeens drie boxen verderop in een andere box. Stro werd op die manier ook overgeheveld zodat mijn paard geregeld halfkaal stond (en het was absoluut geen stro-eter).
Veulen84 schreef:Zo'n stal heb ik ook gestaan. Zelf je baaltjes stro kopen van de stalhouder en voor je stal leggen dan. Had ik dan een halve of een kwart baal liggen... Dan werden daar gewoon plakken af gehaald. Ik riant hooi voeren (en extra betalen). Werd het uit me hooinet gehaald en mee genomen.
Bakjes voer voor de stal waren ineens zomaar leeg en ik deed met een zak appels of wortels ook zomaar 1 week... Achterlijk gedoe, en de dader was altijd onvindbaar.
Cayenne schreef:Veulen84 schreef:Zo'n stal heb ik ook gestaan. Zelf je baaltjes stro kopen van de stalhouder en voor je stal leggen dan. Had ik dan een halve of een kwart baal liggen... Dan werden daar gewoon plakken af gehaald. Ik riant hooi voeren (en extra betalen). Werd het uit me hooinet gehaald en mee genomen.
Bakjes voer voor de stal waren ineens zomaar leeg en ik deed met een zak appels of wortels ook zomaar 1 week... Achterlijk gedoe, en de dader was altijd onvindbaar.
Bizar he, en mijn paard maar vermageren en geen idee waarom
Overigens was dat ook het geval met voer! Ik was de enige die mijn paard maismeel en geplette haver voerde, en dat lag geregeld bij andere paarden in de box. Tja, die morsen nog weleens, dus dat was aan te tonen.
Cayenne schreef:Veulen84 schreef:Zo'n stal heb ik ook gestaan. Zelf je baaltjes stro kopen van de stalhouder en voor je stal leggen dan. Had ik dan een halve of een kwart baal liggen... Dan werden daar gewoon plakken af gehaald. Ik riant hooi voeren (en extra betalen). Werd het uit me hooinet gehaald en mee genomen.
Bizar he, en mijn paard maar vermageren en geen idee waarom
Overigens was dat ook het geval met voer! Ik was de enige die mijn paard maismeel en geplette haver voerde, en dat lag geregeld bij andere paarden in de box. Tja, die morsen nog weleens, dus dat was aan te tonen.