Klusjes van hun overnemen heeft denk ik ook niet heel veel nut heeft, ik denk dat dit meer als vrijwillig zal worden gezien dan om schulden af te lossen, aangezien er ook zat meisje rond lopen die het gratis willen doen (het is namelijk ook een manege).
Maar goed vragen kan natuurlijk altijd

En dat is zeker, het zijn echt hele leuke mensen, waar je ook goed mee kan lachen en een leuke babbel mee kan maken! Maar er zijn ook wel meer dingen waardoor ik zou willen verhuizen en dan vind ik een gouden stalbaas denk ik toch net iets minder belangrijk

Ik geef ook wel toe dat ik niet tot midden in de nacht zit te werken, maar meestal ben ik pas rond half 8/ 8u klaar met alles, dan is het vaak gewoon nog te laat om nog te werken en in de weekenden heb ik vaak 1/2 dagen vrij voor de rest moet ik vaak nog wat doen aan school of help ik wat mee aan het huishouden, en deze 1/2 vrije dagen zijn ook gewoon belangrijk voor me, want het zijn de enige dagen dat ik bij mijn paard en vriend kan zijn (zelfs zo erg dat mijn vriend vaak verplicht mee moet omdat ik het anders niet gepland krijg