weiland compleet verzopen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Re: weiland compleet verzopen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 00:30

Hier ook behoorlijk wat water het stond blank. Maar ze staan gewoon op de wei tuurlijk slopen ze de boel maar dat onkruid ahum gras vergaat niet hoor groeit wel weer terug

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 07:12

En de herfst moet nog beginnen. Als het nu mooi droog zou zijn met een mooie stevige grasmat kom je de winter een heel eind door.
Nu is het eind oktober echt al allemaal op.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 07:43

unihorses schreef:
Hier ook behoorlijk wat water het stond blank. Maar ze staan gewoon op de wei tuurlijk slopen ze de boel maar dat onkruid ahum gras vergaat niet hoor groeit wel weer terug

Tja als je een droge plek hebt om op te staan en slapen is het prima, helaas is dat er niet bij bij mij. Snachts naar binnen dus. Ik heb een veulen wat nogal graag ligt,en er staat een mokgevoelig ras bij, dus de hele dag in plassen water staan...ook de hoefsmid raadde aan mn veulen snachts naar binnen te halen bij te drassig land, das beter voor de hoeven.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:30

Ik heb ze verhuisd naar het weiland erlangs. tot grote verbazing trappen ze dit haast niet kapot, enkel plasje en soms wat drassig maar niet zo'n modderhoek die ik met 2 dagen al had in de andere weide.

Volgende week word het weer beter (zeggen ze!), even afwachten, krijgen we nog een slechte week komen ze snachts gewoon binnen vanaf vd week.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:35

Hier staan ze sinds donderdag ook weer buiten, land ligt er nog erg goed bij, ook al hebben ze flink gerend. Hopelijk blijft het nog een tijdje zo

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:11

Mijn landje wat ik tot eergister huurde is nu nog steeds heel nat en modderig!
Ze staan nu op een ander stuk land, wat wel helemaal droog is (gelukkig!).
Helaas heeft mn merrie lichte mok gekregen door die 2 weken moddervoetenbad....