Sensitive Stable, ons project

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:45

zijn er al foto's van hoe het er nu uit ziet?
ik ben erg benieuwd!
het klinkt wel goed zo!

Eilatan

Re: Sensitive Stable, ons project

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:55

Leuk project klinkt goed!!!

En inderdaad schuilstal word toch alleen maar gebruikt als toilet als er ook andere vormen van schaduw/ wind vrij is. Die ervaring heb ik hier ook. En ik begrijp dat er ook een stuk word verhard, mijn ponys staan daar het liefst op als het wat natter is buiten.

zeker in regio amsterdam klinkt dit als zeer fijn!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:03

Als de schuilstal wordt verhard, en als wc wordt gebruikt, dan is het wel makkelijker uit te mesten.
Dat scheelt het land weer uitmesten.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:06

Heb ik er overheen gelezen? Is er een rijbak?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:11

Arabesk schreef:
NiFallor schreef:
Ik heb inderdaad het idee dat je mijn vraag negeert, of eroverheen leest. Aangezien anderen ongeveer dezelfde vraag gesteld hebben is het een stuk gepaster als je die in het topic beantwoordt, dus vandaar dat ik het niet per pb doe.

Het gaat om deze vraag:
Hoe lag het land erbij vlak na de stortbuien?

.

Ik was er na een stortbui. Er stonden geen plassen op het land.

Na "een stortbui" of was je er afgelopen maandag? Want daar ging het om.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:13

Toydoll schreef:

En inderdaad schuilstal word toch alleen maar gebruikt als toilet als er ook andere vormen van schaduw/ wind vrij is. Die ervaring heb ik hier ook. En ik begrijp dat er ook een stuk word verhard, mijn ponys staan daar het liefst op als het wat natter is buiten.

Fijn dat jouw paard geen schuil nodig heeft. Andere paarden hebben dat wel. Dus als er vragen gesteld worden over de schuilstal deze graag niet afdoen als zijnde overbodig.
Ik wil nog steeds graag weten of alle paarden trgelijk van de schuilstal gebruik kunnen maken.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:26

Ben benieuwd wat het resultaat gaat worden, dus ik volg.
ik vind overigens de vragen die gesteld worden heel scherp en zijn voor de TS juist alleen maar fijn om mee te nemen in de plannen.
Het is logisch dat je nooit iedereen tevreden kan maken, maar bepaalde wensen komen toch vaak terug en dan is het altijd goed dat mee te wegen.
Zeker gezien hier ook potentiële klanten meevolgen, zou het net zijn van de TS om die vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Uiteindelijk wil je toch klanten werven!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 14:51

Het is wel weer typisch bokt om weer eindeloos te gaan mekkeren over allerlei dingen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 15:01

Wat een onzin Arabesk! Als je een stal zoekt wil je toch precies weten hoe en waar je paard terecht komt?
Er wordt nergens gemekkerd, er worden gewoon serieuze vragen gesteld en er wordt meegedacht.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 15:14

Ja, maar als je echt geïnteresseerd bent, kan je misschien beter even bellen of langsgaan en dan je vragen stellen, in plaats van ze iedere keer steeds geïrriteerder in een topic te zetten. Dat de TS in dit topic niet zo vlot reageert, hoeft niet te betekenen dat ze je negeert. Hoogstens dat ze niet zoveel op de computer zit/niet zo handig is met bokt/niet zo gewend is te communiceren in topics :)

Ik vind het een geweldig initiatief. Hopelijk volgen er snel meer van dit soort stallen in de randstad :) En ben ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:05

Mensen, toch. Het komt over alsof TS hier ter verantwoording wordt geroepen en alsof zij verplicht is op allerlei zaken in te gaan. :') Hallo, het is gewoon een topic om de verrichtingen te volgen. En als je serieus interesse hebt, ga je ter plaatse kijken.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:07

Nikass schreef:
Toydoll schreef:

Fijn dat jouw paard geen schuil nodig heeft. Andere paarden hebben dat wel. Dus als er vragen gesteld worden over de schuilstal deze graag niet afdoen als zijnde overbodig.
Ik wil nog steeds graag weten of alle paarden trgelijk van de schuilstal gebruik kunnen maken.

Ik zou zeggen, begin zelf een stal die compleet aan jouw wensen voldoet +:)+
Onmogelijk om met iedereen zijn wensen rekening te houden.

Ik weet 100% zeker dat Sibel iets neerzet waar geen enkel paard iets te kort zou komen.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:18

Isegrim schreef:
Mensen, toch. Het komt over alsof TS hier ter verantwoording wordt geroepen en alsof zij verplicht is op allerlei zaken in te gaan. :') Hallo, het is gewoon een topic om de verrichtingen te volgen. En als je serieus interesse hebt, ga je ter plaatse kijken.

Had het niet beter kunnen verwoorden!

TS, ik wens jullie heel heel succes en ik blijf met alle plezier de vorderingen volgen. :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:47

M_aaike schreef:
Isegrim schreef:

Had het niet beter kunnen verwoorden!

TS, ik wens jullie heel heel succes en ik blijf met alle plezier de vorderingen volgen. :)

Misschien iets beter lezen allebei. .. het gaat er niet om dat de stal aan mijn wensen voldoet, het gaat erom dat er vragen zijn hoe bepaalde dingen geregeld worden. Als je een topic opent is het logisch dat er vragen komen. Als daar vervolgens geen antwoord op komt, ook niet per pb of privé mail, tja dan is dat op zijn minst een beetje jammer. Waarom wordt zo'n topic geopend dan? Als potentiële klanten en mensen die willen meedenken afhaken doordat er een gebrek aan communicatie is, gooien ze imo hun eigen glazen in. Een opmerking als "begin dan zelf je stal" is erg kinderachtig en draagt niets bij aan dit topic. Het is toch geopend om de ontwikkelingen te volgen? Wat zijn de ontwikkelingen dan?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:51

Fijn dat jij dat zeker weet, Jellebie, ik weet het niet want ik krijg geen antwoord op mijn vragen.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:53

Misschien is TS op dit moment druk bezig met palen slaan? :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 17:21

Isegrim schreef:

Dat denk ik eerlijk gezegd ook, het is weekend tenslotte.
Ik ben benieuwd :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 17:43

Isegrim schreef:

Eens.. vragen stellen mag, maar het wordt hier wel heel dwingend gedaan in dit topic. TS gaat heus niet de hele dag achter de laptop zitten om jullie onbeperkt overal direct antwoord op te geven :')

Succes TS!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:51

Weet je, laat maar. Lees wat je wil lezen. Als je denkt dat ik binnen een dag antwoord op mijn vragen wil, dat het alleen om vandaag zou gaan... sjonge jonge...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:55

Wat leuk! Ik volg mee :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 09:24

Magrathea schreef:
Isegrim schreef:

Dat denk ik eerlijk gezegd ook, het is weekend tenslotte.
Ik ben benieuwd :)

Ze werken keihard op het land ze hebben echt geen tijd om steeds op bokt te zitten. Er moet even zeven hectare omheining neergezet worden....

Siebjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 13:38

Zo, daar is TS hoor.. Haha, inderdaad druk bezig met palen slaan en andere zaken mbt de stal.
Thanks Arabesk voor het beantwoorden van een aantal vragen.

Ik heb jullie aangeboden om 'genegeerde' vragen via de PB toe te sturen (ik krijg dan namelijk een mailtje en wil dan best het antwoord direct in het topic posten. Het blijft dan overzichtelijk voor mij), ik heb echter geen pb's mogen ontvangen. @Nelleke hebben wij gevraagd om face to face te brainstormen, daar hebben we namelijk echt wat aan (en ze komt uit de buurt), maar daar kwam geen reactie op. Het kan zijn dat het in het laatste geval om een miscommunicatie gaat, maar dat mag zij zelf laten weten :)

Wij staan écht open voor kritiek en commentaar, maar we willen ook graag dat jullie het vertrouwen in ons hebben. Heb je twijfels, wacht dan tot na de winter en oordeel dan :) Wij doen in ieder geval ons uiterste best!

Liefs, Sibel

Markies1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:49

Beste mensen,

Ik ga mij hier even mee bemoeien :)! Jammer dat het op deze manier moet. Kunnen we niet gewoon met zijn alle aardig blijven?? Sibel en Michiel doen heel erg hun best om er een top stal van te maken. Ze denken overal heel erg goed over na. En hebben er ook veel verstand van. Natuurlijk bestaan er veel mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Maar dat is zeker niet het geval bij deze personen :D! Zowel Sibel als Michiel willen het beste voor zowel paard als mens. Ze staan open voor tips en kritiek! Communiceren is hun beste vak!!!!! Ik vind het dan ook zeker jammer dat sommige mensen zeggen dat Sibel en Michiel vragen negeren. Ze doen hun uiterste best. En hebben niet zoals velen van jullie de tijd om de hele dag achter hun pc te zitten en alleen maar vragen te stellen! Mensen heb vertrouwen in hun en als je vragen hebt stel die via een pb. En als je de vraag in een topic zet......wacht dan gewoon even rustig af ;)! Dankuuuuuu :D!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:08

Markies1990 schreef:
Beste mensen,

Ik ga mij hier even mee bemoeien :)! Jammer dat het op deze manier moet. Kunnen we niet gewoon met zijn alle aardig blijven?? Sibel en Michiel doen heel erg hun best om er een top stal van te maken. Ze denken overal heel erg goed over na. En hebben er ook veel verstand van. Natuurlijk bestaan er veel mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Maar dat is zeker niet het geval bij deze personen :D! Zowel Sibel als Michiel willen het beste voor zowel paard als mens. Ze staan open voor tips en kritiek! Communiceren is hun beste vak!!!!! Ik vind het dan ook zeker jammer dat sommige mensen zeggen dat Sibel en Michiel vragen negeren. Ze doen hun uiterste best. En hebben niet zoals velen van jullie de tijd om de hele dag achter hun pc te zitten en alleen maar vragen te stellen! Mensen heb vertrouwen in hun en als je vragen hebt stel die via een pb. En als je de vraag in een topic zet......wacht dan gewoon even rustig af ;)! Dankuuuuuu :D!

Jammer dat je je zo aangevallen voelt door een paar simpele vragen. En jammer dat je zo denigrerend doet alsof andere mensen niets anders te doen hebben dan op bokt zitten.
Juist omdat ook wij het beste voor ons paard willen en hopen dat er eindelijk een stal in deze regio geopend wordt die echt paardvriendelijk is, stellen wij die vragen.

Siebjuh wat vertrouwen betreft dat heb ik wel. Juist daarom wil ik graag jullie visie horen en hoe jullie dingen in de praktijk gaan realiseren. Als dat vertrouwen er niet was zou ik de vragen niet eens stellen.
Natuurlijk wil ik graag komen kijken, maar dan zie ik nog steeds een moment opname en weet ik niet wat jullie ideeën zijn.
Jullie openen zelf een topic, dus wat mij betreft de ideale gelegenheid tot het stellen van vragen en krijgen van antwoorden. Dat dat hier dan door een aantal mensen als "onaardig" wordt opgevat vind ik bijzonder vreemd. Intersse tonen in jullie project onaardig...? Of is het idd wat Nelleke al aangeeft de bedoeling dat we dit topic alleen gebruiken om oh en ah te roepen terwijl niemand eigenlijk weet hoe de stal er echt uit komt te zien?

Markies1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:46

Ik voel mij totaal niet aangevallen. Vind het alleen jammer dat er op die manier gereageerd moet worden...... En daarom heb ik er even op gereageerd. Jammer dat jij je zo aangevallen voelt ;)!