Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:NiFallor schreef:Ik heb inderdaad het idee dat je mijn vraag negeert, of eroverheen leest. Aangezien anderen ongeveer dezelfde vraag gesteld hebben is het een stuk gepaster als je die in het topic beantwoordt, dus vandaar dat ik het niet per pb doe.
Het gaat om deze vraag:
Hoe lag het land erbij vlak na de stortbuien?
.
Ik was er na een stortbui. Er stonden geen plassen op het land.
Toydoll schreef:Leuk project klinkt goed!!!
En inderdaad schuilstal word toch alleen maar gebruikt als toilet als er ook andere vormen van schaduw/ wind vrij is. Die ervaring heb ik hier ook. En ik begrijp dat er ook een stuk word verhard, mijn ponys staan daar het liefst op als het wat natter is buiten.
zeker in regio amsterdam klinkt dit als zeer fijn!
Nikass schreef:Toydoll schreef:Leuk project klinkt goed!!!
En inderdaad schuilstal word toch alleen maar gebruikt als toilet als er ook andere vormen van schaduw/ wind vrij is. Die ervaring heb ik hier ook. En ik begrijp dat er ook een stuk word verhard, mijn ponys staan daar het liefst op als het wat natter is buiten.
zeker in regio amsterdam klinkt dit als zeer fijn!
Fijn dat jouw paard geen schuil nodig heeft. Andere paarden hebben dat wel. Dus als er vragen gesteld worden over de schuilstal deze graag niet afdoen als zijnde overbodig.
Ik wil nog steeds graag weten of alle paarden trgelijk van de schuilstal gebruik kunnen maken.
Isegrim schreef:Mensen, toch. Het komt over alsof TS hier ter verantwoording wordt geroepen en alsof zij verplicht is op allerlei zaken in te gaan.Hallo, het is gewoon een topic om de verrichtingen te volgen. En als je serieus interesse hebt, ga je ter plaatse kijken.
M_aaike schreef:Isegrim schreef:Mensen, toch. Het komt over alsof TS hier ter verantwoording wordt geroepen en alsof zij verplicht is op allerlei zaken in te gaan.Hallo, het is gewoon een topic om de verrichtingen te volgen. En als je serieus interesse hebt, ga je ter plaatse kijken.
Had het niet beter kunnen verwoorden!
TS, ik wens jullie heel heel succes en ik blijf met alle plezier de vorderingen volgen.
Isegrim schreef:Mensen, toch. Het komt over alsof TS hier ter verantwoording wordt geroepen en alsof zij verplicht is op allerlei zaken in te gaan.Hallo, het is gewoon een topic om de verrichtingen te volgen. En als je serieus interesse hebt, ga je ter plaatse kijken.
Magrathea schreef:Isegrim schreef:Misschien is TS op dit moment druk bezig met palen slaan?
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, het is weekend tenslotte.
Ik ben benieuwd
Markies1990 schreef:Beste mensen,
Ik ga mij hier even mee bemoeien! Jammer dat het op deze manier moet. Kunnen we niet gewoon met zijn alle aardig blijven?? Sibel en Michiel doen heel erg hun best om er een top stal van te maken. Ze denken overal heel erg goed over na. En hebben er ook veel verstand van. Natuurlijk bestaan er veel mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Maar dat is zeker niet het geval bij deze personen
! Zowel Sibel als Michiel willen het beste voor zowel paard als mens. Ze staan open voor tips en kritiek! Communiceren is hun beste vak!!!!! Ik vind het dan ook zeker jammer dat sommige mensen zeggen dat Sibel en Michiel vragen negeren. Ze doen hun uiterste best. En hebben niet zoals velen van jullie de tijd om de hele dag achter hun pc te zitten en alleen maar vragen te stellen! Mensen heb vertrouwen in hun en als je vragen hebt stel die via een pb. En als je de vraag in een topic zet......wacht dan gewoon even rustig af
! Dankuuuuuu
!