Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LindyH schreef:Ik was gisteren wat oefeningetjes aan de hand aan het doen (met snoepjes!) en toe schachtte hij ook ineens uit. Naar aanleiding van dit topic dacht ik: Eens kijken hoe ver ik kan komen. Dus ik ben begonnen met vellen plukken. Vond hij niet leuk. Het is het meest doodbrave paard van stal, maar kom niet aan zijn pielemans! Hij trapt omhoog, richting pielemans, dus niet echt hard, maar ik moet wel op mijn vingers passen. Daar zullen dus nog wel heel wat keertjes oefenen aan vooraf gaan, voordat ik aan booninspectie toe kom.
Overigens waren er werklui in de bak met de ramen bezig. Die zullen ook wel gedacht hebben...![]()
LindyH schreef:Oke, vellen plukken is dus voor gevorderden.
bij de ene mag ik de tuinslang in zn koker hangen, met mn armen erin gaan en zn hele geval schoonmaken, maar als ik vellen ga plukken raakt hij wel wat geirriteerd. Bij de ander mag ik het dus nog niet eens, maar bij hem ben ik nog aan het opbouwen, vorig jaar kon ik nog een trap krijgen als ik maar richting zn koker ging en bij hem gaat inspectie inmiddels dus ook prima.
Zwerte schreef:Bij de mijne mag ik een snelle booninspectie doen, maar vellen plukken mag absoluut niet! Het controleren is ook alleen wat vasthouden, terwijl vellen trekken schijnbaar heel vervelend kan voelen. Ik zou dus aan de hand hiervan niet meteen concluderen dat je niet mag bonen graven, gewoon proberen!
omdat je gelijk hebt! 

TinePine schreef:unihorses schreef:die van mij wil hem niet uithangendrama's :p
Ook niet als je met je hele hand en een doekje met warm water steeds in zijn koker gaat? Hier ging vanmorgen na een minuutje de vlag uit hoor. Lang en breed.
hij schacht niet eens om te plassen...