Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:Ik heb bij een stal gestaan.
Die was rond de 395.
Binnen bak etc.
Meeste stallen zitten in deze regio rond die koers.
Ze is destijds naar beneden gegaan kwa prijs naar 285.-
Ook vanwege de crisis...zodat men niet gaat bezuinigen op hun paard
Ragdollcat schreef:ralphtdw schreef:Wij hoorde dst onze vorige stal ook verlaagd is.
van 200 na 135 euro.
maar ze hebben nu dus gedaan dat je nu vlas kan gaan kopen bij hun word afgestreept en einde van de maand weet je dus wat je kwijt bent. Want sommige redden het met 1 pak in de week en de ander wel 3.
Hier was het normaal 200 euro en de vlas kon je raak pakken en wat gebeurde er dst sommige gewoon heel veel schoon vlas weg gooiden vandaar deze regel
Zouden ze eens moeten gaan doen op de stal waar ik sta.
Sommige mensen pfffffffff pakken veel te veel stro en gooien ook veel te veel goed stro weer weg op de mesthoop. Laat ze maar apart gaan betalen naar gebruik van stro.
[b]Dat TS de stallingsprijs omlaag heeft gezet is leuk, want het is teveel geld wat ze ervoor vroeg. Op een luxe manege met meerdere binnen en buitenbakken etc. is het er nog goedkoper dan bij de TS.
Ragdollcat schreef:DatBenIkNou: Ik vind het erg veel geld aangezien ik luxestallen ken die qua stallingsprijzen stuk lager zitten. En dan is het er ook zeer netjes en proffesioneel, tot en met de luxe van het hebben van een ruitersportzaak en de paardenkliniek op het terrein aan toe.
Ragdollcat schreef:ralphtdw schreef:Wij hoorde dst onze vorige stal ook verlaagd is.
van 200 na 135 euro.
maar ze hebben nu dus gedaan dat je nu vlas kan gaan kopen bij hun word afgestreept en einde van de maand weet je dus wat je kwijt bent. Want sommige redden het met 1 pak in de week en de ander wel 3.
Hier was het normaal 200 euro en de vlas kon je raak pakken en wat gebeurde er dst sommige gewoon heel veel schoon vlas weg gooiden vandaar deze regel
Zouden ze eens moeten gaan doen op de stal waar ik sta.
Sommige mensen pfffffffff pakken veel te veel stro en gooien ook veel te veel goed stro weer weg op de mesthoop. Laat ze maar apart gaan betalen naar gebruik van stro.
Dat TS de stallingsprijs omlaag heeft gezet is leuk, want het is teveel geld wat ze ervoor vroeg. Op een luxe manege met meerdere binnen en buitenbakken etc. is het er nog goedkoper dan bij de TS.
mylittlejoy schreef:@Datbeniknou: Hebben we het over dezelfde stal? Voorzover ik weet heeft de Kraanhoeve slechts een buitenbak (en een longeerring), geen binnenbak en dus geen meerdere binnen- en buitenbakken.
Die 500 euro waar jij het over hebt is wel exceptioneel. Ik betaal 365 voor een stal met twee binnen- en drie buitenbakken, paddocks, kantine, weidegang (hier moet extra voor betaald worden), etc. Volgens mij zitten de meeste stallen in deze regio met deze faciliteiten tussen de 350-430 euro.
R12312 schreef:Heel persoonlijk: Maar voor wat je biedt en in die regio zou ik tussen de 225 en 250 meer als voldoende geld vinden. Ik vind het voor de accomodatie schreeuwend duur.
Yvank_ schreef:In verhouding is het net zo duur als hier (drenthe) want in de randstad liggen de huren voor huizen bijv ook hoger. Máár de lonen ook
Ejena schreef:Ik heb eens op een stal gestaan die zich aanpaste aan de inkomsten en uitgaven. De ene keer moest er iets meer voer worden besteld of gingen de vlas balen in prijs omhoog waardoor we een maand iets meer betaalde. Wanneer deze prijs zakte of we minder hoefden bij te bestellen, ging hij weer omlaag.