Prijzen stalling regio Utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eefiepeefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 18:39

Ik ben ook op zoek naar een stal in de omgeving van Soest/Utrecht. Ben vandaag wezen kijken bij stal Arends. Het gaat om een ruin en een hengst (dit maakt het zoeken gelijk veel ingewikkelder). Ik wil ze ook graag buiten hebben, hoeft niet de hele dag maar in de wei zou wel heel lekker zijn. Bos, goede binnen en liefst buiten/overdekte bak, evt. KNHS wedstrijden op de stal of in de buurt en een pre, de paarden worden overdag buitengezet door de stal enz enz. Mocht iemand nog iets weten, dan hoor ik het graag!!

Jenny_S

Re: Prijzen stalling regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 08:50

beau dandy's in woudenberg
knhs wedstrijden de eerste in een straal van 2 km, dan 5 dan 10 km
verder ook alles wat je beschrijft

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:06

Ik sta op een kleinschalige stal in omgeving van Hollandsche Rading / Hilversum hier betaal je iets minder dan 200 euro. In de winter is dit incl. stro en hooi en in de zomer 24/7 op het land. Heb geen grote luxe, maar wel een goede buitenbak, stapmolen en ruime paddocks waar ze de hele dag in staan... In de buurt zijn wel een aantal grote "luxe" stallen / maneges maar ik rijd vooral buiten met mijn paard.

Slagmaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:20

Ook bij ons komen de paarden veel buiten, en wij liggen toch echt tegen Utrecht aan en zijn aan de goedkope kant als ik alles hier zo lees. Er is een goede buitenbak, paddocks en het is vooral ook gewoon gezellig. Op zaterdagochtend bv voor iedereen die zin heeft samen koffie drinken. Bos nieuw wulven, de plas van laagraven en de Zilfia's hoeve (waar veel wedstrijden zijn), liggen vlakbij. Paarden staan nu dag en nacht op het land en voor in de winter zijn er paddocks. We hebben een leuke mix van wedstrijdruiters en recreatieruiters. Kom gerust eens kijken/ informeren of we een stal vrij hebben (lang niet altijd,we zijn een kleine stal met 15 plekken).
www.nieuwslagmaat.nl/opdeboerderij/pensioenstal.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:25

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:30

In Leusden zit Stal Heiligenberg. Mijn vriendin heeft daar altijd gestaan. Zeer goede faciliteiten (goede binnen- en buitenbakken, in de winter dagdeel in de paddock, 's zomers hele dag weidegang, worden binnen- en buitengezet, goed voer!). Goede uitrijmogelijkheden.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:26

boven de 200 euro voor echt een goede stal.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:55

Als je het over Equilibrium in Overberg hebt heb je helemaal gelijk. Een betrokken eigenaresse maar ik kan eerlijk gezegd alleen meepraten over de tijd dat ze een opfok was. Mijn dochter haar paardje stond daar en hij had geen betere plek kunnen hebben.