ik moet alles op de fiets doen vind totaal niet erg . is nog goed voor me ook hihihih
Lisanne_M
Geplaatst: 18-10-13 15:29
mijn vz paard staat amper 5minuten fietsen vederop
xxpaaardje
Geplaatst: 18-10-13 22:03
wij in mei dnekt ik verhuist met me paard en we staan nu veder weg. Op de fiets zoon iets van 20 minuten kan ook 15 minuten over doen maar dan moet ik sneller fietsen. Maar meestal met goed weer gaan we met de scooter dus dat is sneller. Maar als glad woord gaan we fietsen want me moeder durf dan niet met auto te rijden als glad is.
Mijn paard staat 13 km van mijn huis, das ongeveer 20 minuutjes met de auto! Prima te doen. In de winter als er niet gestrooid wordt is het voorzichtig rijden op de binnenwegen.
Louis71
Geplaatst: 20-10-13 19:40
Ons paard staat 13 km van ons huis af. We hebben wel stallen dichterbij, maar waar we nu staan, kan Wiebe 365 dagen per jaar 24/7 buiten staan..
We hebben een eigen stuk land, een eigen stal en een eigen paddock. We mogen zelf onderling bepalen of we onze paarden samenzetten in de wei/ paddock, of dat ze alleen staan, met direct zicht/ contact met de buurpaarden. (weilanden en paddocks liggen aan elkaar vast)