Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimberly1995 schreef:Marion71 schreef:Je hebt veel bokkers lekker op de kast, Kimberly.
Lekker ff stangen, overal tegenaan trappen en nooit een keer inzien dat je het ook anders kunt bekijken. Wat ook aangedragen wordt, hoe reeël ook. Jij bent het er niet mee eens.
En ik snap na in je profiel gekeken helemaal waarom. Je bent pas 17. Je bent nog veel te jong om wat van een opzegtermijn voor de huur van een huis, een baan etc te weten. Een opzegtermijn zorgt voor continuïteit. Voor een werknemer, een huurbaas of een pensionhouder. Een goed ondernemer zorgt altijd voor een opzegtermijn. Dat is een zekerheidstelling en maakt deel uit van een goede bedrijfsvoering.
Maare, wie is contractant bij jouw stalling? Jij of je ouders? Een dergelijke overeenkomst mag je volgens mij nog helemaal niet aangaan als je 17 bent. Tenminste niet, zonder schriftelijke toestemming van je ouders.
Zo, knap dat jij dat kan weten zeg. Kortzichtig ben je in ieder geval wél.
Balou_k schreef:vuurneon schreef:
Prachtige wending in dit topic
Sorry, beetje banketstaaf zo een serieus topic de vernieling in helpen, en er een beetje gezelligheid in brengen
MarjanB schreef:@ ruitje nou als ze pas wachten met hooi voeren totdat je weggaat dan wordt je duidelijk ontweken. Vooral als ze gewoonlijk een praatje kwamen maken en ik vaak even hielp met hooi voeren.. Moest echt moeite doen om haar te spreken en toen ik met haar had afgesproken stak ze gelijk de hakken in het zand en viel er niks meer te overleggen. Ik vind dat erg jammer, een pensionstal is een dienst en ik vind dat je dan ook zo professioneel moet kunnen zijn om je gewoon op te stellen!
Rumpleteaser schreef:kimberly1995 schreef:e staleigenaar/pensionhouder weet dat je weg gaat en voelt zich waarschijnlijk minder geneigd zijn/haar best te doen waar mijn paard onder zou kunnen lijden.
Dat vind ik best wel een hele negatieve kijk op de zaak![]()
Nikass schreef:Het stoort mij dat ik zo nu en dan de suggestie lees dat mensen die meerdere stallen hebben gehad "stalhoppers" zijn, waarbij gesuggereerd wordt dat zij nonchalant van de ene naar de andere stal verhuizen. Ik ben nu drie keer verhuisd in vier jaar tijd en voor mijzelf en mijn paard hoop en verwacht ik dat het niet nog eens zal gebeuren. Maar elke verhuizing was met de intentie een betere plek te vinden voor mijn paard. En ik geef het je te doen in deze regio, het is hier om te huilen wat de stallen betreft.
de staleigenaar moet je er in deze regio vaak maar voor lief bijnemen, anders heb je helemaal geen opties meer om ergens te staan. Met alle respect, maar de ene is nog luier, vreemder, of irritanter dan de ander.