Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blokje schreef:Maar die baas zelf zei ook dat het asbest was.
Ik vind dat de grootste verantwoording natuurlijk bij die baas ligt.
Bleg, snap die man echt niet...
Je wilt toch geen onveilige omgeving voor je klanten, dieren en je eigen familie.
blokje schreef:Het zijn sowieso asbest platen die afbreken door de vorst ofzo. Dat zei de eigenaar van de stalling.
Ik begrijp van hier in dit topic die met asbest werken dat afbrokkelend asbest gevaarlijk is.
Met deze informatie zou je dus zeggen dat het echt gevaarlijk is.
Natuurlijk moet de baas het even laten na kijken maar dat is hij niet van plan,,,
Deze reclame is idd geen goede reclame.
Haarbal schreef:Nee, maar je impliceert in jouw posts dat asbest niet gevaarlijk is "want allen huizen ouder dan 20 jaar hebben asbest, en jouw omgeving wordt niet warm of koud van een beetje asbest". Je doet er imo nogal luchtig over.
MIJN omgeving wel hoor! Hier in "Eternit-land" weten we wel beter! Daarom stel ik voor dat je je wat beter informeert over wat asbest voor je lichaam en je longen betekent, en de tijd neemt om mijn link te bekijken. En dan, dan kan je TS pas een gefundeerd en goedgeinformeerd advies geven!
Haarbal schreef:Ik bedoelde het filmpje kijken, maar laat maar. Ik hoop dat je zelf nooit in soortgelijke situatie komt.
Haarbal schreef:Zo, beetje agressief?
Zoals ik in mijn eerdere posts vermeldde hebben mijn ouders een kennis die dood aan het gaan is aan asbestlongen. Ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb en laat het hierbij.
Mocht TS of iemand anders willen weten wat asbest nou echt met je doet en hoe zulke rommel het is, dan raad ik aan om dat filmpje te kijken.
Gini schreef:Maar Haarbal, ik snap niet wat dat er mee te maken heeft dat jij iemand kent die... Ik denk dat iedereen wel iemand kent die op een vreselijke manier gegaan is. Heb je ooit al eens een kettingroker zien doodgaan aan longkanker? Dat is ook absoluut geen pretje. Maar om dan maar iedereen die rookt immoreel en sociaal onverantwoordelijk te noemen.
.