Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faily schreef:Stalling 5340 per jaar (Stalling winter 415 * 6 = 2490 Stalling zomer 415 + 60 landje = 475* 6 = 2850)
Hoefsmid 32.50 (zo vaak als nodig, ongeveer 6x pj)
Wormenkuur 2x 30 = 60
Enting 2x 72.50 = 145 (rhino, tetanus + rhino is verplicht op stal)
Tandarts 50
Zadelmaker 60
Overige kosten 250 (reparatie dekens/aanschaf nieuwe deken)
supplementen 70 pj (2 emmers)
Eenmalige kosten
Zadel 2500 (op de rug gemaakt)
Hoofdstel 150
Dekens, 500 (zomer, winter, stal, zweet deken, regendeken, vliegendeken)
gekvanfleur schreef:Faily schreef:Stalling 5340 per jaar (Stalling winter 415 * 6 = 2490 Stalling zomer 415 + 60 landje = 475* 6 = 2850)
Hoefsmid 32.50 (zo vaak als nodig, ongeveer 6x pj)
Wormenkuur 2x 30 = 60
Enting 2x 72.50 = 145 (rhino, tetanus + rhino is verplicht op stal)
Tandarts 50
Zadelmaker 60
Overige kosten 250 (reparatie dekens/aanschaf nieuwe deken)
supplementen 70 pj (2 emmers)
Eenmalige kosten
Zadel 2500 (op de rug gemaakt)
Hoofdstel 150
Dekens, 500 (zomer, winter, stal, zweet deken, regendeken, vliegendeken)
Valt me altijd op dat je op die achtelijk dure stallen nog apart moet betalen voor een weiland..
waarom zou je dat in vredesnaam doen?? Ik zou eerder betalen voor een binnenbak dan voor een weiland. Dat is basis voor je paard..
Faily schreef:Valt me altijd op dat je op die achtelijk dure stallen nog apart moet betalen voor een weiland..
waarom zou je dat in vredesnaam doen?? Ik zou eerder betalen voor een binnenbak dan voor een weiland. Dat is basis voor je paard..
rowo schreef:Paarden staan bij mij, bij mijn ouders aan huis. Zij betalen het voer etc. Maar ben dus niet zoveel geld kwijt als sommigen hierOnze hypotheek is zowat nog lager haha.
Faily schreef:Valt me altijd op dat je op die achtelijk dure stallen nog apart moet betalen voor een weiland..
Een binnenbak is de basis voor je paard? Die moet je me toch echt ff uitleggen.... ik kan er zelf niet met mijn kop bij dat mensen een binnenbak zoveel boven een weide voor het paard stellen.
rowo schreef:Maar het is toch echt wat jij typt, ook al lees ik het terug![]()
Maar maakt verder ook niet uit....