Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar heb er wel flink de balen van. Heb echt goede, sterke dekens. Anti bijt doet echt helemaal niets, dacht misschien helpt anti daas. Stinkt ook behoorlijk. Heb nu heel vieze deken, want ingesmeerd met sambalsaus. Nou, blijkbaar vind mijn ene paard dat ook lekker, want deken wordt nog steeds aan geplukt. Heb al 2 gesneuvelde halsstukken. Dus ene paard staat nu zonder halsstuk, maar is wel beetje sneu, want geschoren hals en het is nu flink koud.

en met kids in huis moet je ze wel eens bellen :€
maar 2 werd me toch echt te veel
) Dit was gedaan door een paard wat zeker 20 cm groter was en hem midden in zijn rug kon bijten. Daarna ging hij in een andere groep. Daar heeft hij even een deken kapot getrokken. Was ons dit vriendelijk medegedeeld hoe dit op te lossen, dan hadden we er vast wel gewoon uit kunnen komen. Nu dus niet. Uiteindelijk naar de verzekering door gestuurd. Die wilden in eerste instantie niet betalen vanwege eigen risico. Na overleg hebben ze uiteindelijk toch wel de deken vergoed.
O ja, toen hij de deken kapot maakte, waren ze verhuisd van een behoorlijke wei, naar een kleine paddock. Ze hadden daar niks te doen, konden niet rennen, dus gingen ze elkaar lopen plagen. En ja, dat kost dan dekens. Erg vervelend allemaal. 
JMkaaay schreef:Ik zou zeggen bij de eigenaren van de fleece dekens. Maar goed, blijkbaar werkt het niet zo. Als ik een hond uitdaag en word vervolgens gebeten kan ik de eigenaren van de hond aansprakelijk stellen volgens mij.
JMkaaay schreef:Wat ik dan niet begrijp is dat je je eigen paard dan weer met een nieuwe deken terugzet, terwijl je zo zeker weet dat mijn paard er zo vaak aan loopt te trekken. Dan kon je het beter eerst met een goedkopere deken uit proberen met anti-bijt om te kijken of dat helpt of vragen of je naar een andere wei mocht bijvoorbeeld