Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chabke schreef:kijenta schreef:Ik betaal 205euro voor een paddock met loopstal op een pensionstal met binnen-en buitenbak, weidegang, wasplaats, stapmolen. Daar zit enkel hooi bij, krachtvoer koop ik zelf en mest ruimen moet ik ook zelf doen. Ik heb een goedbetaalde vaste job dus dat is ok, maar als single kan ik me door mijn paard geen eigen woning betalen (ik huur), maar dat is een bewuste keuze.
Sorry maar waarom zoek je dan.niet iets goedkopers?
Als je niet eens kunt sparen voor huisje
Terwijl je goed betaalde baan hebt
Ik werk zeer weinig uren bij.postNL
En kan.me paard makkelijk betalen
Heb zelfs stalling met binnenbak
Dus vind dat je zegt dat dat keuze is beetje raar
Als je voor 205 nog alles zelf moet doen moet he echt X na denken om te verhuizen
Naar andere stal lijkt mij
Maar dat is mijn.mening
Chabke schreef:kijenta schreef:Ik betaal 205euro voor een paddock met loopstal op een pensionstal met binnen-en buitenbak, weidegang, wasplaats, stapmolen. Daar zit enkel hooi bij, krachtvoer koop ik zelf en mest ruimen moet ik ook zelf doen. Ik heb een goedbetaalde vaste job dus dat is ok, maar als single kan ik me door mijn paard geen eigen woning betalen (ik huur), maar dat is een bewuste keuze.
Sorry maar waarom zoek je dan.niet iets goedkopers?
Als je niet eens kunt sparen voor huisje
Terwijl je goed betaalde baan hebt
Ik werk zeer weinig uren bij.postNL
En kan.me paard makkelijk betalen
Heb zelfs stalling met binnenbak
Dus vind dat je zegt dat dat keuze is beetje raar
Als je voor 205 nog alles zelf moet doen moet he echt X na denken om te verhuizen
Naar andere stal lijkt mij
Maar dat is mijn.mening
Sparky10 schreef:230 per maand voor 1 paard 200 meter afstand een mega bos 500 meter strand,
mega buitenbak altijd berijdbaar, paarden komen hele dagen buiten en worden binne gezet, krijgen ruwvoer en krachtvoer, in de winter winterpenen erbij , longeercirkel , enkel het uitmesten zelf doen maar dat is geen probleem.
kleinschallig waardoor heel goed te doen, voor echt de bizarre weers omstandigheden hebben we een kleine binnenpaddock toch even de beentjes strekken
martine0503 schreef:Sparky10 schreef:230 per maand voor 1 paard 200 meter afstand een mega bos 500 meter strand,
mega buitenbak altijd berijdbaar, paarden komen hele dagen buiten en worden binne gezet, krijgen ruwvoer en krachtvoer, in de winter winterpenen erbij , longeercirkel , enkel het uitmesten zelf doen maar dat is geen probleem.
kleinschallig waardoor heel goed te doen, voor echt de bizarre weers omstandigheden hebben we een kleine binnenpaddock toch even de beentjes strekken
Klinkt heel goed. Al ben ik bang dat als ik die kant op zou willen, dat ik het verschil met mijn stalling dubbel en dwars kwijt ben aan de extra reiskosten