Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lara_Silver schreef:Zo haal ik die van mij geregeld uit het land.. Maar, 10x liever dit en laten drogen dan de lelijke mestvlekken die er nu op regelmatig op zitten.
[ Afbeelding ]
Lara_Silver schreef:Zo haal ik die van mij geregeld uit het land.. Maar, 10x liever dit en laten drogen dan de lelijke mestvlekken die er nu op regelmatig op zitten.
[ Afbeelding ]
tabaflab schreef:Uhm voor mensen die een roze paard willen, kun je ook gewoon je paard in de wasmachine met een rode sok ook leuk.
a3ana schreef:Hoi allemaal,
Jarenlang heb ik gezocht naar het ultieme 'middeltje' om de witte benen van mijn (wijlen) merrie ook echt wit te krijgen, alleen nooit hét 'middeltje' gevonden.
Sinds kort heb ik een appaloosa (overwegend wit) en weer het ene na het andere geprobeerd te hebben; heb ik het nu gevonden: dé Vlekkenspons.
Géén shampoo's meer nodig, géén chemicaliën, alleen een emmer met water (kan ook met koud water!) en dé Vlekkenspons.
Enkele zachte vegen of licht wrijven met dé Vlekkenspons en de vlek ik gegarandeerd weg!
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn hè? Dat dacht ik ook, geprobeerd..... en..... het werkt echt.
Voor zowel mest-, urine, en grasvlekken!
Ik wou dat ik het jaaaaaaren eerder ontdekt had. In een hand-omdraai het wit écht wit, dus ook heel handig om mee te nemen op wedstrijd!
Een aantal stalgenootjes hebben ook witte paarden en/of een schimmel, ook zij zijn heeeeel erg blij met deze ontdekking.
Voor wie hier meer van wil weten, stuur me even een pb en desgewenst kan ik op korte termijn nog wat foto's plaatsen......