Zanora1 schreef:@ eclair98 is dat niet altijd zo? Kan het niet altijd beter?
De reactie van wildgirl vind ik echt vreselijk hard.
Ik zie vaak genoeg paarden. die in weer en wind met hun kont in de regen, kop tussen hun benen en tot hun knieen in de bagger staan.
Nou sorry dan zie ik hem liever droog op stal
Maar wat willen ze zelf? Als je ze een schuilstal geeft zullen ze er vaak niet in gaan staan. Mijn paard rent als n idioot naar binnen als ik het land open doet, eet snel haar worteltje op en wandeld dan op d'r gemakje d'r stal weer uit om overal rond te kijken, hapje hooi mee te nemen en weer naar buiten te gaan. Ondanks dat ze in de blubber staat.
CharlesZ schreef:Jeetje wat een opmerkingen.. Er word dan wel nu gedacht aan het paard maar niet hoe die zich erbij voeld,
ik heb een paard en die moet er niet aan denken om zoveel buiten te staan.. Stond die een keer in de vakantie wei want ik was op vakantie, kom ik terug is paardenlief magerder geworden en ziet die er heel somber uit..
Nu is het wel leuk om aan het algemene paard te denken maar denk dan ook is aan hoe het paard het zelf vind. Die van mij vind het prettig genoeg om er 3 uur uit te zijn uit zijn stal
Had je paard in die periode vriendjes bij m op de wei staan? Kreeg hij net zo veel aandacht als hij gewoonlijk krijgt?
Zanora1 schreef:@ vjestagirl, en kwa natuur ben ik het ook met je eens, maar het feit dat we erop zitten, is al alles behalve natuurlijk..
Dat we 1 onnatuurlijk ding doen wil niet zeggen dat het dier direct niet meer natuurlijk is.