Wat doe jij met je paard of hond als die ooit doodgaat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: Wat doe jij met je paard of hond als die ooit doodgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 16:19

Bijna al onze dieren liggen in onze tuin begraven.. Honden, cavia's, katten, .. (zelf een vleermuis die we hebben proberen te redden toen hij tegen zo'n vliegenplakslingerding gevlogen was)

De grotere dieren worden hier opgehaald door de Rendac. Er is nog geen enkel paard van ons gestorven, maar de kans is zeer groot dat die dan met de Rendac meegaan. Al zou ik die dag écht niet thuis willen zijn :=

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:06

me paard zou ik op laten halen door rendac gewoon weg omdat ik het te duur vind om hem te Cremeren

al mijn honden en katten heb ik wel laten Cremeren
maar niet in een urm word daar gewoon uitgestrooit op een veldje

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:55

Mijn honden liggen begraven in het bos :o
Met mijn paard zal dat helaas niet mogelijk zijn en denk ik dat ze zal worden opgehaald door de rendac.
Ik hoef geen urn op de schoorsteen, die ik dan een keer laat vallen :( of waarbij ik na jaren niet meer weet wat ik er mee moet, want wegdoen is natuurlijk not done, maar er altijd maar tegen aan blijven kijken... nee hoor, ik hou mijn paard gewoon in herinnering en bekijk de vele foto's en filmpjes /3

Miepie77

Re: Wat doe jij met je paard of hond als die ooit doodgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:46

vroeger begroeven we alles in de tuin, nu woon ik in een maisonette dus gaat dat niet meer, laat ze nu ophalen door de dierenambulance, met mn paarden nog nooit meegemaakt, jong verkocht

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:05

De katten krijgen een plekje in de tuin. De paarden bij de Rendac. niet genoeg plek in de voortuin ;)