Ik stop niet helemaal..wel worden ze wat minder getraind..ligt ook aan de weersomstandigheden..en de paarden vinden het leuk om bezig te blijven anders vervelen ze zich te pletter in de paddock.
Elan_GV
Geplaatst: 04-12-12 19:33
De bak is hier nog wel te rijden, maar mijn mietjes paard loopt echt niet zo ontspannen als wanneer de bak gewoon droog is. Als het spettert dan gooit ze steeds haar hoofd omhoog, dus jah.. dan doe ik het dus niet..
ellepel
Geplaatst: 04-12-12 19:39
ik heb ook altijd winterstop. als het echt mooi weer is maak ik nog wel eens een buitenritje. verder laat ik mijn pony wel los lopen in de bak als deze goed is,maar rijden hoef ik winters niet persé
Paisy
Geplaatst: 04-12-12 19:40
Ik heb s`winters ook ieder jaar een winterstop. De buitenbak is door vele regen te glad en te blubberig en als het gaat vriezen is de bak te hard.
Vaak probeer ik begin maart weer alles op te pakken met de training.
Tijdens de winterstop lopen ze wel gewoon van s`ochtends half 8 tot 5 uur s`middags buiten, vaak beginnen ze rond kwart voor 5 met hun speelkwartiertje en hebben ze weer genoeg beweging gehad.
kevje06
Geplaatst: 04-12-12 20:06
Ik rij als kan 1 a 2 keer per week ritje buiten om en af en toe een half uur een dressuur lesje. Wil eind maart weer endurance wedstrijd rijden dus straks in nieuwjaar als kan iets meer weer gaan doen.