Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimberly1995 schreef:Persoonlijk vind ik dit te klein om paarden te houden met jouw wensen. Ik zou er dan voor kiezen om alles weide te maken en de rest te laten voor wat het is. Zo spaar je kosten, kun je bijv. een trailer(rijbewijs) aanschaffen en dan naar een bak rijden als je wilt gaan rijden.
MarvanTom schreef:kimberly1995 schreef:Persoonlijk vind ik dit te klein om paarden te houden met jouw wensen. Ik zou er dan voor kiezen om alles weide te maken en de rest te laten voor wat het is. Zo spaar je kosten, kun je bijv. een trailer(rijbewijs) aanschaffen en dan naar een bak rijden als je wilt gaan rijden.
![]()
Meid, lees je eerst even in.![]()
@ Leorah: Ziet er goed uit al; zo krijg je wat beter het idee hoe het zal gaan worden he?
kimberly1995 schreef:Persoonlijk vind ik dit te klein om paarden te houden met jouw wensen. Ik zou er dan voor kiezen om alles weide te maken en de rest te laten voor wat het is. Zo spaar je kosten, kun je bijv. een trailer(rijbewijs) aanschaffen en dan naar een bak rijden als je wilt gaan rijden.
tamary schreef:kimberly1995 schreef:Persoonlijk vind ik dit te klein om paarden te houden met jouw wensen. Ik zou er dan voor kiezen om alles weide te maken en de rest te laten voor wat het is. Zo spaar je kosten, kun je bijv. een trailer(rijbewijs) aanschaffen en dan naar een bak rijden als je wilt gaan rijden.
In dit land betekent dat zeker 6 maanden per jaar opstallen ivm weide te nat. Dan liever wat minder gras en altijd mogelijkheid om buiten te spelen.
kimberly1995 schreef:In mijn geval niet. Ik heb liever gras, aangezien mijn paard zand eet als hij daar de kans toe krijgt. Daarom is een paddock bijvoorbeeld al niks voor mijn paard. Vandaar de voorkeur voor gras.
fokfanaat schreef:kimberly1995 schreef:In mijn geval niet. Ik heb liever gras, aangezien mijn paard zand eet als hij daar de kans toe krijgt. Daarom is een paddock bijvoorbeeld al niks voor mijn paard. Vandaar de voorkeur voor gras.
Volgens mijn da, komt zandkoliek eigenlijk altijd van een te korte grasmat ipv een paddock.