jaarling alleen in wei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: jaarling alleen in wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:30

zonder Alex had ik hier niet meer gezeten, dankzij hem leef ik nog. Ik zat een 2 jaar geleden in zo'n diepe dip dat ik er een einde aan wilde maken, maar ik wilde hem niet alleen achterlaten.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:35

Dan verdient hij vast ook wel een beter leven :')

Volgens mij heeft dit kind een heeeeeel grote fantasie en bestaat die pony helemaal niet.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:39

Thirty schreef:
Volgens mij heeft dit kind een heeeeeel grote fantasie en bestaat die pony helemaal niet.

Waar baseer je dat op??

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:43

Fennadev schreef:
zonder Alex had ik hier niet meer gezeten, dankzij hem leef ik nog. Ik zat een 2 jaar geleden in zo'n diepe dip dat ik er een einde aan wilde maken, maar ik wilde hem niet alleen achterlaten.

Oké dus Alex is je erg dierbaar? Dan geen stoerdoenerij meer oké. Het is helemaal niet erg om dat toe te geven.
Maar dan verdient Alex ook een beter leven. Dat betekent in eerste instantie een maatje. Ik heb het idee als ik de foto's zie dat het meer stress dan exceem is. Ik heb twee pony's met exceem en toen ik die kocht hadden ze geen manen meer en was de staart was ook een zielig stronkje. Het duurde zeker 2 jaar voordat de manen weer lang waren.

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:46

Thirty schreef:

dat vind ik nou een beetje raar om te zeggen... Pesten doet pijn (ik kan het weten) en ik begrijp heel goed dat ze haar pony niet weg wil doen. Dat ze iets aan de situatie zoals die nu is moet veranderen vind ik wel.

Ik hoop dat het lukt met het pension! is al een hele verbetering dan.

en ts, super dat je een oplossing hebt! :j

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:17

Fennadev schreef:

Ik begrip je, maar je pony mag niet lijden onder wat er in jou leven niet zo lekker gaat. Je kan echt beter af stand van hem doen, en hem af en toe opzoeken. Dan kan je ook met jezelf aan de slag omdat je daar dan meer tijd voor hebt en je je geen zorgen hoeft te maken over Alex. Er zijn echt wel bokkers die hem willen hebben en goed voor hem zorgen. Misschien kan je over een tijdje dan zelf weer voor hem zorgen.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:24

Raar? Ik vind alles bij elkaar opgeteld net iets te veel drama om voor waar aan te nemen.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:42

Thirty schreef:
Raar? Ik vind alles bij elkaar opgeteld net iets te veel drama om voor waar aan te nemen.

Oké, alles is mogelijk maar wat je zegt weet je niet zeker. Wat als het nu wel zo is?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 00:05

Ik geloof het ook niet meer.
Te veel tegenstrijdigheden.
Ben nooit te beroerd om iemand te helpen, heb zelf ook niet zo'n fraaie jeugd gehad, maar dit is echt niet geloofwaardig.
Voor mij dan.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 02:29

Yinnar schreef:
Thirty schreef:

Oké, alles is mogelijk maar wat je zegt weet je niet zeker. Wat als het nu wel zo is?

Er staat duidelijk 'Volgens mij' in mijn eerste stelling, en 'ik vind' in de tweede. Dus geen idee waar jij een probleem van maakt.
En dan vergeet ik nog te melden, dat als het arme dier wel degelijk bestaat, ze al meer dan genoeg 'tips' heeft gehad.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 11:16

Thirty schreef:
Er staat duidelijk 'Volgens mij' in mijn eerste stelling, en 'ik vind' in de tweede. Dus geen idee waar jij een probleem van maakt.
En dan vergeet ik nog te melden, dat als het arme dier wel degelijk bestaat, ze al meer dan genoeg 'tips' heeft gehad.

Nou nou rustig zeg. Ik maak geen probleem. Jij blijkbaar wel. Vanwaar die vijandigheid? En ik vond je vraag niet raar hoor. Dat was iemand anders die dit schreef. Ik vroeg alleen waar je je mening op baseerde. Waarom schiet je direct in de verdediging na een hele normale vraag? Of ze nu wel of niet de kluit belazerd zullen we nooit weten of we moeten richting Drachten afreizen. Vooralsnog vind ik dat iemand die meldt dat ze wordt gepest serieus genomen moet worden. Afschieten kan vervelende gevolgen hebben.

Revanches

Re: jaarling alleen in wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:29

Slotje, volgens mij wijkt het nu wel af van het onderwerp.
Beetje jammer dat nu 1 iemand onderuitgehaald wordt.