Fleurtje100 schreef:Toch zou je met een goede buitenbak denk ik je kunnen onderscheiden. Ik hoef in principe niet perse een binnenbak, maar ik wil wel een goede buitenbak. Ook al rijd ik geen wedstrijden meer en is mijn paard zo goed als met pensioen, ik wil nog steeds niet dat mijn paard door een te zware bodem moet, door kuilen, of door een gladde bodem vol plassen. Snao wat dat betreft het verschil niet zo tussen dressuur en recreatieruiters, als recreatieruiter is dat toch ook niet fijn en niet goed voor je paard? Al weet ik wel dat sommige ruiters het gewoon niet eens in de gaten hebben dat hun paard tot zijn pezen in het mulle zand wegzakt.
Ook in de zomer als er in het bos heel veel dazen zitten is een goede buitenbak fijn, en in de winter als het vroeg donker is kun je door de week ook het bos niet in als je werkt.
Het is vaak een goede buiten én binnenbak, of alleen een buitenbak en dan een 'slechte'. De binnenbak stal is vaak een heel stuk duurder en heeft meer klanten en daardoor ook minder weidegang. Een stal er tussenin qua prijs en meer weidegang, maar dan wel die goede buitenbaan, zou denk ik voor veel mensen ideaal zijn.
ja das idd zo, een goede buitenbak is een pre